Tego jeszcze nie grali! „Wiadomości” TVP ustaliły czyją winą było awaryjne lądowanie na Lotnisku Chopina

Tusk Lotnisko Chopina Wiadomości
Donald Tusk. / fot. TVP

Wieczorem 10 stycznia doszło do awaryjnego lądowania na Lotnisku Chopina. Jak się okazało autorom wiadomości udało się powiązać to wydarzenie z rządem Platformy Obywatelskiej i Donaldem Tuskiem.

Materiał dotyczący zdarzenia zaczął się dość niepozornie. Reporter opisał zaistniałą sytuację i przytoczył wstępne ustalenia komisji.

Czytaj również: Szok w TVP1! Te słowa naprawdę padły pod adresem krytykujących „Koronę Królów” [VIDEO]

Później widzowie mogli usłyszeć, że: W 2007 roku szwedzki koncern SAS wycofał te maszyny z użytkowania. Mimo tego 5 lat później rząd Platformy Obywatelskiej i PSL wyraził zgodę na zakup ośmiu Bombardierów przez Eurolot. Całość zilustrowano zdjęciem Donalda Tuska.

Przypomnijmy, że samolot Bombardier Dash Q400 Polskich Linii Lotniczych LOT leciał z Krakowa do Warszawy. W środę wieczorem awaryjnie lądował na warszawskim Lotnisku Chopina.

Na pokładzie było 59 pasażerów, nikomu nic się nie stało i 5 członków załogi. Nikomu nic poważnego się nie stało.

Zobacz też: Tak TVP jeszcze się nie skompromitowała! „Lekarze jeżdżą na wycieczki”. No to przypominamy materiał Wiadomości z marca

Źródło: PAP/Wprost

  • xxx-lucyfer

    Czy pamiętają Państwo takie maszyny jak ATR 42 i ART 72? Swego czasu po serii katastrof maszyny te (francuskiego koncernu) zostały wycofane z większości ówczesnych lini lotniczych, zostały sprzedane ówczesnym państwom takim jak PRL.

  • Wiktor36

    I to jest próbka najgorszej i najbardziej odrażającej propagandy. Hasłem jest: „Rzucajcie błotem, a coś się zawsze przylepi .”

  • Andrzej Szalawski

    Ale takie sa wlasnie fakty.