Ta polska gra może okazać się światowym hitem. Pieniądze na „Żelazne Żniwa” zebrane w 36 godzin! [TRAILER VIDEO]

REKLAMA

„Iron Harvest” to gra zaprojektowana przez polskich twórców. Na jej realizację potrzebowali pół miliona dolarów. Wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania. Zamiast miesiąca, pieniądze udało się zebrać w 36 godzin.

Grę opartą o znane, oryginalne prace plastyczne Jakuba Różalskiego donatorzy uznali za potencjalny hit i stwierdzili, że warto w nią inwestować.

REKLAMA

Czytaj też: Komisja Europejska wymyśla podatek internetowy. Obciąży nim nie tylko gigantów

Pieniądze na „Iron Harvest”, czyli „Żelazne żniwa”, zostały zebrane przez fundację za pomocą tzw. crowdfundingu.

Czytaj też: Narciarze w „maszynce do mięsa”. Szokujące nagrania z wypadku na wyciągu w gruzińskim kurorcie zimowym [VIDEO]

Specjaliści uważają, że sukces tej zbiórki „Iron Harvest” wynika, z pozycjonowania gry w strategii czasu rzeczywistego oraz ponieważ ma mieć miejsce w alternatywnej rzeczywistości 1920+, stworzonej przez artystę Jakuba Różalskiego.

Twórcy gry uważają, że kluczową rzeczą będzie wymyślenie odpowiedniej taktyki – dobry pomysł ma być tu bardziej znaczący od umiejętności odpowiednio szybkiego wydawania poleceń własnym jednostkom.

Interesująco brzmią nazwy trzech organizacji, którymi można zarządzać: Imperium Saksońskie, Republika Polanii oraz „Ruswieci”. To coś przypomina.

Za stworzenie odpowiedniej muzyki odpowiada Adam Skorupa, który wcześniej pracował między innymi przy „Wiedźminie”.

Czytaj też: Morawiecki znów to zrobił. Tym razem jego gafa uderzyła w Węgry. Rząd wzywa na pomoc kontrowersyjną firmę PR

Czytaj też: Szokujący wywiad syna byłego premiera. „W zabójstwie Piotra Jaroszewicza widać kobiecą rękę. Zdziwiła mnie śmierć Solskiej”.

Zobacz też: Uprawiał seks z sekretarką na biurku, przy którym wcześniej była videokonferencja. Nie zauważyli włączonej kamery

Czytaj też: Sprawa Tomasza Komendy – NOWE FAKTY. Znamy nazwiska prokuratorów i sędziów którym zawdzięcza swój koszmar

REKLAMA