Europarlament przygotowuje prawo, które zakaże uprawy tytoniu i handlu nim. Palacze już są przerażeni: do 2025 roku papierosy mają zniknąć ze sklepów i kiosków w całej Unii Europejskiej. Krytycy przekonują, że zamiast ograniczyć palenie, zakaz spowoduje powstanie tytoniowego podziemia - pisze DZIENNIK.
“W ciągu kilkunastu lat chcemy doprowadzić do całkowitej delegalizacji tytoniu” - pisze w oświadczeniu nadesłanym do redakcji DZIENNIKA Avril Doyle, pomysłodawczyni projektu z największego ugrupowania w europarlamencie Europejskiej Partii Ludowej (EPP). “Myślę, że to całkiem realny pomysł” - dodaje deputowana z Irlandii.
Znawcy kulis europarlamentu uważają, że pomysł mimo swojego radykalizmu wcale nie jest skazany na niepowodzenie. Pozytywnie odniosła się do niego nawet komisarz ds. zdrowia Andrulla Vasiliu. Vasiliu już we wrześniu zamierza wprowadzić go pod obrady Komisji Europejskiej.
Projekt, który oficjalnie ma na celu ochronę zdrowia obywateli UE i zmniejszenie liczby osób umierających na raka, wywołał ogromną falę sprzeciwów. Palacze twierdzą, że gwałcone są ich podstawowe prawa.
“Administracyjne działania to najgorszy z możliwych sposobów walki z papierosami. Wystarczy przypomnieć czasy prohibicji w Stanach Zjednoczonych. Zakaz handlu alkoholem doprowadził do rozkwitu mafii” - mówi DZIENNIKOWI Gerda Casimir, socjolog z holenderskiego uniwersytetu w Wageningen zajmująca się zachowaniami konsumentów. “Zresztą zakaz odbierany jako absurdalny i ograniczający wolność wyboru prowadzi automatycznie do chęci jego łamania. Taka jest po prostu natura ludzka i unijni deputowani nic na to nie poradzą” - dodaje.
To zresztą najmniejszy problem. Byłby to prezent dla grup przestępczych, które zaczęłyby przemycać papierosy. Powstawanie melin i klubów, gdzie można zapalić, stałoby się kwestią czasu. Czarny rynek i podziemie papierosowe, na którym paczka kosztuje gigantyczne pieniądze, to w 2025 roku zupełnie realny scenariusz.
(za: Dziennik)
Istnieje 116 wersji Biblii. Wersja dla homosiów wyjdzie w 2009. 32 komentarzy
Sąd skazał członków ONR-u na 6 miesięcy w zawieszeniu, 1000 zł. grzywny, dozór kuratorski oraz zakaz publicznego wykonywania gestu! 17 komentarzy
Pierwsze spotkanie grupy refleksji w sprawie przyszłości Unii Europejskiej. 11 komentarzy
Turecki rząd zastanawia się nad wprowadzeniem kilku nowych obniżek. 11 komentarzy
Nowej komórka policyjna w ramach Europolu. 44 komentarzy
Zalecenie znalazło się w najnowszym raporcie tej instytucji! 41 komentarzy
25 Lipca 2008 o 15:30
““Zresztą zakaz odbierany jako absurdalny i ograniczający wolność wyboru prowadzi automatycznie do chęci jego łamania. Taka jest po prostu natura ludzka i unijni deputowani nic na to nie poradzą” - dodaje.”
Niestety profesorku otoczyłeś się czerwoną, bezrozumną hołotą, wlazłeś pomiędzy nawiedzone idiotki, wspierałeś bolszewicki model rządów to teraz te słuszne acz znacznie spóźnione refleksje możesz sobie wsadzić.
25 Lipca 2008 o 15:54
no tak!palacze do koncentrykow!!!
w anglii wprowadzono zakaz palenia w miejscach pracy(puby,taksowki,biura,etc).bary bankrutuja,od czsow II w.s. nie padlo tyle pubow co teraz.jasne,zaraz ktos powie,ze to nie przez cygarety.tyle ,ze angole chodzac do pubow chca sie wyluzowac,zona nie lubi smrodu nikotyny.kupuja piwo w off licence i ida do parkow.no i smieca!swietne sposoby na zapobieganie zanieczyszczeniu srodowiska.a jeszcze fajne bojki sie pojawia i noze.rewelacja.
25 Lipca 2008 o 16:18
“Czarny rynek i podziemie papierosowe, na którym paczka kosztuje gigantyczne pieniądze, to w 2025 roku zupełnie realny scenariusz.”
Już pomijając samą treść zakazu - przecież powstały czarny rynek podwyższy ceny i zmniejszy popyt! A o niepalenie tu właśnie pomysłodawcom chodzi. Więc mikkolubstwo daje argumenty ZA a nie przeciw. Takiego rynku nikt tu nie planuje oczywiście (będzie likwidowany przez odpowiednie służby), ale bardziej służy przyjętemu celowi niż to, co jest teraz.
Podziemie morderstw i kradzieży też jest realne i płatne zabijanie kosztuje gigantyczne pieniądze, o wiele więcej niż kosztowałoby bez zakazu, tworzą się tu mafie - ale czy to jest jakikolwiek argument za brakiem zakazu?
“Palacze twierdzą, że gwałcone są ich podstawowe prawa.”
A bierni palacze twierdzą, że palenie narusza ich podstawowe prawa.
Kto ma rację i dlaczego?
“Projekt, który oficjalnie ma na celu ochronę zdrowia obywateli UE i zmniejszenie liczby osób umierających na raka, wywołał ogromną falę sprzeciwów”
A mikkostwo zna inne powody - czy tylko bredzi od rzeczy i próbuje znów ujadać na Unię w interesie Kremla?
25 Lipca 2008 o 16:58
to jest dobre-A bierni palacze twierdzą, że palenie narusza ich podstawowe prawa.
ja akurat bylem biernym palaczem i nigdy nawet nie pomyslalem ,ze to narusza moje prawa.podstawowe oczywiscie!!!
tak samo jak nie uwazam,ze nieoficjalne members clubs naruszaja te takie tam podstawowe…co?a..!!!prawa
25 Lipca 2008 o 18:40
@znajomy 0Srasza
“Już pomijając samą treść zakazu - przecież powstały czarny rynek podwyższy ceny i zmniejszy popyt!”
Jasne, szczególnie, że dziś czerwona hołota czerpie niebagatelne zyski z akcyzy nakładanej na wyroby tytoniowe. Typowa hipokryzja bolszewii z jednej strony gani, a z drugiej z tego żyje. Na cóż, stręczycielstwo i pasożytnictwo to podstawowe formy życia czerwonego robactwa.
W dodatku o ile narkotyki są (przynajmniej teoretycznie) zakazane na całym świecie, o tyle tytoń będzie tylko w obrębie eurołagru. Tym samym nie będziemy mieli do czynienia z całym tajnym procesem produkcji i dystrybucji, a jedynie ze zwykłą kontrabandą jak za Ala Cappone.
“(będzie likwidowany przez odpowiednie służby)”
O to to. To was czerwone pająki kręci najbardziej - nowe stołki, urzędy, stanowiska i kolejne stada darmozjadów, których wcale nie musiałoby być gdyby nie wasze bzdurne, choć wyrachowane i perfidne zakazy i nakazy.
Ciekawe skąd na to weźmiecie kasę bandyci ? Skoro nie będzie już akcyzy na wyroby tytoniowe. ? Może obłożą cię podatkiem ekologicznym za te pierdy które tu publikujesz.
“i zmniejszenie liczby osób umierających na raka”
wy i te wasz rojenia. Jak nie światła w dzień w samochodach, jak nie biopaliwa, to walka z rakiem płuc, a potem jak zwykle się okaże, że jedno z drugim nie ma związku. Ale co tam - kłamstwo to wasza specjalność.
“próbuje znów ujadać na Unię w interesie Kremla”
Nic nie jest w takim interesie Kremla (Mińska, Kijowa) jak podarowany monopol na produkcję tytoniu w Europie. Ale to dla was, czerwonych debili, zbyt trudny do odgadnięcia związek przyczynowo-skutkowy.
25 Lipca 2008 o 18:42
Faszyzm się szerzy! Precz z komuną!
25 Lipca 2008 o 18:44
W 2025 roku po Unii Europejskiej pozostanie jedynie wspomnienie. Jeżeli przyczepiono się palenia jako czynu szkodzącemu zdrowiu, to proponuję pójść o krok dalej:
1. Zakazać chodzenia na rockowe koncerty. Hałas ma zły wpływ na nasz słuch
2. Zabronić tworzenia grup rockowych. Chyba wiadomo dlaczego…
3. Zakaz oglądania TV - oczy!
4. Zakaz jeżdżenia samochodami. Wiadomo, otyłość!
5. Zakaz jeżdżenia rowerami - hemoroidy!
6. Zakaz …życia. Żyć jest niezdrowo!
25 Lipca 2008 o 18:51
A tak poza tym, to moja fajka pykana dwa razy w tygodniu jest mniej szkodliwa od paskudnego żarcia z hipermarketu. Do tego smak i zapach dymu jest bardzo subtelny, ciekawy, z którego można wyłowić pełen bukiet zmysłowych doznań. Polecam!
25 Lipca 2008 o 19:10
Ja nie palę , ale palacze mi nie przeszkadzają. Za to mam dyskomfort psychiczny z powodu zamachu na moje poczucie estetyki przez nachalne narzucanie zachowań nadpobudliwych seksualnie tzw. kochających inaczej ,którzy domagają się tolerancji (czytaj:życzliwej akceptacji). Jakoś nikt nie mówi o ksenofobicznym podejściu urzędników do palaczy.
25 Lipca 2008 o 19:45
Znajomy Janusza z SD:
mój stary ma 82 lata ,kopci po paczce dziennie,a o raku nawet niechce mu się słuchać,i co durny skretyniały komuchu,na stare lata chcesz w imię czego pozbawic go papierosów?wiadomo że w tym wieku już się nie rzuca palenia,
jakie masz argumenty czerwony pajacu,ojciec ma więcej lat niż unia i więcej rozumu niż ty i ta cała czerwona banda razem wzięci bo doświadczył wszystkiego od wojny począwszy po reglamentację papierosów na sztuki i o jakiej ochronie zdrowia mówisz czerwony pajacu ,słuchasz unii a nie rozumu.
25 Lipca 2008 o 20:44
w anglii wzieli sie za palaczy,paczka petow ok.5.30,w lokalach nie mozna,a w japonii automaty na kazdej ulicy,tyle ze od pocz.lipca wprowadzili takie id,by kupic szlugi-bo sie dziecka rozpalaja.trza wypelnic podanie i dostaje sie cos w rodzaju angielskiego oystera.mozna sobie konto doladowac jak cos zostanie w portfelu a potem to wykorzystac.ale i tak cena jak w polsce!!!
palic u nipponcow mozna wszedzie…ale generalnie nie idzie sie z petem po ulicy bo to oznaka buractwa tylko zatrzymuje przy popielniczce,ktora jest praktycznie przy kazdym sklepie spozywczym,centrach handlowych,na stacjach itp.jak nie ma popielniczki to kiepuje sie peta do tzw.portable ashtray,ktora kazdy ma w kieszeni,przy pasku,w torbie.nie ma niedopalkow na ulicach!!!
w tym ich szybkim pociagu shinkansen tez mozna palic!jest wydzielony wagon i tam sie idzie,po drodze kupuje sie u pani stewardesy piwo lodowate i jest bardzo przyjemnie.bardzo…bo za uchem nikt nie wrzeszczy do tel.kom.bo to zabronione,a raczej wskazanie ,ze nie powinno sie uzywac komorki.taki znak widnieje przy wejsciu do pociagu.
25 Lipca 2008 o 22:54
ale idioci
25 Lipca 2008 o 23:05
“…przecież powstały czarny rynek podwyższy ceny i zmniejszy popyt!”
Jak to pokazal przyklad prohobicji w USA podczas ktorej spozycie alkoholu gwaltownie wzroslo. ;)
26 Lipca 2008 o 00:38
płace, czy mi kradną, przecież mam swój rozum, może niepowinienem mieć…
26 Lipca 2008 o 02:31
“to jest dobre-A bierni palacze twierdzą, że palenie narusza ich podstawowe prawa.
ja akurat bylem biernym palaczem i nigdy nawet nie pomyslalem ,ze to narusza moje prawa.podstawowe oczywiscie!!!
tak samo jak nie uwazam,ze nieoficjalne members clubs naruszaja te takie tam podstawowe…co?a..!!!prawa”
No i tak samo niektórzy palacze są ZA zakazem - na przykład ci, którzy chcą rzucić palenie. Po zakazie będzie im łatwiej.
“Jasne, szczególnie, że dziś czerwona hołota czerpie niebagatelne zyski z akcyzy nakładanej na wyroby tytoniowe. Typowa hipokryzja bolszewii z jednej strony gani, a z drugiej z tego żyje. Na cóż, stręczycielstwo i pasożytnictwo to podstawowe formy życia czerwonego robactwa.”
No a nie widzisz tego, że właśnie chce przestać z tego żyć, mikkolubny ignorancie?
Mikkolub zresztą też jest według własnych słów czerwoną hołotą - bo jeździ po drogach, uczy się w gimnazjum, chodzi do lekarza, korzysta z policji, dostaje zasiłki. Wszystko z podatków.
“W dodatku o ile narkotyki są (przynajmniej teoretycznie) zakazane na całym świecie, o tyle tytoń będzie tylko w obrębie eurołagru. Tym samym nie będziemy mieli do czynienia z całym tajnym procesem produkcji i dystrybucji, a jedynie ze zwykłą kontrabandą jak za Ala Cappone.”
I tak popyt się zmniejszy. A o to chodzi.
“O to to. To was czerwone pająki kręci najbardziej - nowe stołki, urzędy, stanowiska i kolejne stada darmozjadów, których wcale nie musiałoby być gdyby nie wasze bzdurne, choć wyrachowane i perfidne zakazy i nakazy.
Ciekawe skąd na to weźmiecie kasę bandyci ? Skoro nie będzie już akcyzy na wyroby tytoniowe. ? Może obłożą cię podatkiem ekologicznym za te pierdy które tu publikujesz.”
Masz rację - wydziału zabójstw nie byłoby, gdyby nie zakaz zabójstw. Co za stado darmozjadów na stołkach.
I co, mamy zlikwidować karanie za zabójstwa, porypie mikkoidalny?
A finanse zbilansują nam oszczędności w systemie zdrowotnym.
“wy i te wasz rojenia. Jak nie światła w dzień w samochodach, jak nie biopaliwa, to walka z rakiem płuc, a potem jak zwykle się okaże, że jedno z drugim nie ma związku. Ale co tam - kłamstwo to wasza specjalność.”
Mikkolub tylko szczeka - a żadnych dowodów nie ma.
“Nic nie jest w takim interesie Kremla (Mińska, Kijowa) jak podarowany monopol na produkcję tytoniu w Europie. Ale to dla was, czerwonych debili, zbyt trudny do odgadnięcia związek przyczynowo-skutkowy.”
W największym interesie Kremla jest osłabianie i ośmieszanie Unii Europejskiej, niedopuszczenie do ratyfikacji Konstytucji Europejskiej, co umocniłoby Unię i osłabiło wpływ Rosji. To o wiele większy interes niż jakiś przemyt za paręnaście milionów.
A przemytu się nie boimy, granica Schengen jest jedną z lepiej chronionych - jest (w Warszawie) ciągle rozbudowywana agencja Frontex, rozwijamy współpracę celną.
“Jak to pokazal przyklad prohobicji w USA podczas ktorej spozycie alkoholu gwaltownie wzroslo. ;)”
A jakieś dowody? Pewnie znowu Mikke kiedyś coś napisał i mikkolubstwo bezmyślnie powtarza.
Ja znam dane, które wskazywały, że wzrost akcyzy (tj. ceny - tj. zmniejszenie dostępności) papierosów zmniejszył popyt. We współczesnej Polsce.
26 Lipca 2008 o 06:17
Może zdradzisz nam pewną tajemnicę Ozjaszu Masonie Znajomku z SD czy jak Ci tam …
Po kiego grzyba tu w ogóle zaglądasz ? Po jaką cholerę wypisujesz te swoje pełne sprzeczności i nie trzymające się kupy wypociny, które mój 10-letni syn zmiótłby bez trudu i zastanowienia … I to nie wnikając w to jakie masz poglądy … On jeszcze ma dość niesprecyzowane … ale na te kity które próbujesz tu żenić na pewno nie dałby się nabrać … bo już samodzielnie myśli. Mnie się nie chce polemizować bo widzę tylko bezdenną głupotę i zaślepienie … Tak to już jest - dyskusja z głupcem miast wzbogacać … zubaża …
Więc przestań sączyć swój tandetny jad … i napisz w końcu co Cię tu sprowadza ? Może po prostu zabłądziłeś ? To dla mnie jedyne wytłumaczenie …
26 Lipca 2008 o 08:20
Za mało słuchacie Normalnych, za mało czytacie poza Januszem Mikke, zamykacie się poznawczo w środowisku i nie widzicie, że to poglądy “żydomasońsko-znajomskie” (Liberalna Demokracja) są obecnie dominujące i są naturalnym punktem odniesienia dla reszty.
Jeśli widziałbyś sprzeczności, wykazałbyś je. Ale mikkiści nie argumentują, ale obrażają, atakują ad personam i przypisują lewactwo.
26 Lipca 2008 o 10:31
“A jakieś dowody?”
Szanowny Lewicki-troche publikacji na ten temat jest (wiekszosc anglojezyczna) , a nawet filmow dokumentalnych i w necie sporo o tym, wiec sobie poszukaj. Z tym Mikke to szanowny Lewicki faktycznie ma jakis problem, skoro sadzi, ze JKM jest istna alfa i omega dla innych(osobiscie JKM zbyt czesto irytuje i, jak kazdy, myli sie od czasu do czasu-w przeciwienstwie do Lewickiego;)-to jakas projekcja wlasnego odbioru rzeczywistosci przez Lewickiego na innych?
26 Lipca 2008 o 11:56
Życia społecznego nie można regulować za pomocą zakazów i nakazów. Dzisiaj tytoń, jutro alhohol (niepalący a pijący, nie bądźcie zdziwieni, niedługo picie piwa będzie przestępstwem), pojutrze masło (jakie to niezdrowe, ile chorób i zgonów powoduje spożywanie tłuszczów), a wszystkie grubasy na przymusowy odwyk od jedzenia wszystkiego, co tuczy - trzeba tylko ustalić normę, kto już jest grubasem (może wskaźnik BMI powyżej 20) i już grubas czekolady nie zje. A jak zostanie przyłapany przez “specjalne służby”, to do więzienia i kara 50 tyś - wszak złamał prawo.
To, co napisłam, to nie demagogia. To tylko kwestia odpowiedniego przepisu, którzy może zostać wprowadzony “dla dobra społeczeństwa”.
Czy uważacie, że zakaz jedzenia czekolady przez grubasów ich dyskryminuje? Tak, bo byliby traktowani jak ludzie gorszej kategorii, a więc dyskryminowani, a to już jest niezgodne z prawem.
Zdaniem Rzecznika Praw Obywatelskich “ustawodawca powinien mieć na względzie konstytucyjne prawa i wolności człowieka tak, by decyzje podejmowane w imię słusznej idei nie nosiły znamion dyskryminacji, czy prześladowania osób prowadzących inny tryb życia”. RPO przestrzega też przed ustawodawstwem, które - jak pisze - “w praktyce będzie trudne do wyegzekwowania i które narażać będzie państwo na śmieszność”.
A to było na temat zakazu palenia w miejscach publicznych.
26 Lipca 2008 o 12:04
I żeby nie było, że to jednak demagogia:
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=36b2678b-6221-4fe1-9d7c-4bb584c50e6b
26 Lipca 2008 o 12:18
Ho ho, a w Holandii zabronią palić zielsko ? Pewnie nie, bo to nie tytoń :)
26 Lipca 2008 o 12:20
Niektórym politykom (przywódcom - od “przy wódce”) proponowałbym granie w Settlers II “zamiast”…
26 Lipca 2008 o 12:25
“Życia społecznego nie można regulować za pomocą zakazów i nakazów. ”
Aha. Nie można regulować życia społecznego za pomocą zakazu zabójstw, zakazu zatrudniania bez podatków, zakazu kradzieży, zakazu plucia w twarz, nakazu jazdy prawostronnej i nakazu przechodzenia przez jezdnię na pasach?
Somalia czeka. Tutaj, w Polsce, żaden normalny myślący człowiek nie zgodzi się na anarchię czy inne mikkizmy.
“Zdaniem Rzecznika Praw Obywatelskich “ustawodawca powinien mieć na względzie konstytucyjne prawa i wolności człowieka tak, by decyzje podejmowane w imię słusznej idei nie nosiły znamion dyskryminacji, czy prześladowania osób prowadzących inny tryb życia”. RPO przestrzega też przed ustawodawstwem, które - jak pisze - “w praktyce będzie trudne do wyegzekwowania i które narażać będzie państwo na śmieszność”.”
Oj, zakaz zabójstw też jest trudny do egzekwowania, ale jakoś się staramy.
Przypomnę:
Art. 31. 3. Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw.
“Ho ho, a w Holandii zabronią palić zielsko ? Pewnie nie, bo to nie tytoń :)”
Zabraniają. Niech mikkolub sprawdzi na czym to polega w Holandii.
26 Lipca 2008 o 12:43
Oczywiście skomentowałeś mój post wybiórczo. Nie zrozumiałeś tego, co chciałam przekazać.
“Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw” - przeczytaj jeszcze raz to, co zacytowałeś.
Państwo nie powinno nikomu zapewniać szczęśliwości. Powinno stwarzać warunki, żeby ludzie mieli szansę budować swoje życie w spokoju i zgodnie ze swoim sumieniem i przekonaniami.
Rasizm i socjalizm negowały wolność człowieka. Narody w tych koncepcjach nie miały prawa stanowić o sobie, co ewidentnie udowodnili Stalin i Hitler łamiąc prawa narodów do wolności.
26 Lipca 2008 o 13:14
@ znajomy Stalina i Hitlera
“No a nie widzisz tego, że właśnie chce przestać z tego żyć”
och, cóż za łaska nas spotyka ze strony czerwonego kacykostwa, a nie prościej byłby po prostu znieść akcyzę ? Wy, czerwone robactwo, zawsze tak macie uwalniacie ludzi od podatków strzelając im w tył głowy. :-)
“Mikkolub zresztą też jest według własnych słów czerwoną hołotą - bo jeździ po drogach, uczy się w gimnazjum, chodzi do lekarza, korzysta z policji, dostaje zasiłki. Wszystko z podatków.”
Za to wszytko, czerwony wieprzu, płacę więcej (w tym biorących się wg .ciebie z kosmosu - podatkach), niż otrzymuję. W dodatku żadnego zasiłku nigdy nie pobrałem i nie pobiorą, z prostej przyczyny, a w zasadzie dwóch: po pierwsze - nie muszę, bo jestem pracowity, a nie jak ty leniwym, nieudolnym, kundlem muszącym się wysługiwać bolszewii za miskę strawy, po drugie brzydzę się czerwonym systemem niewolniczym i żadnych zapomóg od tego robactwa nie chcę
“Mikkolub tylko szczeka - a żadnych dowodów nie ma”
Czekista jak zwykle wymaga dowodu na to - “że nie jest się wielbłądem” :-)
“i ośmieszanie Unii Europejskiej, ”
Chłe, chłe to jest dowcip sezonu… kołchozowy euroburdel ośmiesza się sam, każdego dnia i każdej godziny.
Precz z faszystowskim traktatem lesbijskim :-)
“Masz rację - wydziału zabójstw nie byłoby, gdyby nie zakaz zabójstw. Co za stado darmozjadów na stołkach.”
Nie ma większej hipokryzji niż wtedy gdy komunistyczny zbir, powołuje się na dziesięć przykazań.
Cóż, jak się ma mózg wyprany na WUMLach to oczywistym się staje, że skoro jest jeden zakaz, to można generować kolejnych 10 tysięcy.
26 Lipca 2008 o 13:25
Masz rację, tutusie flawiuszu: oczywistym się staje, że skoro jest jeden zakaz, to można generować kolejnych 10 tysięcy.
Proponuję ustanowić zakaz myślenia o wszystkim, co szkodzi. A potem pójdziemy i skontrolujemy, jak tego zakazu przestrzega Znajomy Janusza z SD.
26 Lipca 2008 o 15:20
@xara
Ależ on myśli tylko w sposób dozwolony :)
26 Lipca 2008 o 15:45
No i - gnidy dworskie - wszyscy swiecie oburzeni jaracze szlugow nareszcie zaczeli miec przedsmak tego jak czuje sie 2 mln. Polakow palacych trawke juz teraz, w dniu dzisiejszym. Terror jest juz wprowadzony, teraz nastapi tylko jego rozszerzenie - za posiadanie “malych ilosci tytoniu” czyli jednen papieros - 2 lata wiezienia!
26 Lipca 2008 o 19:15
Skoro Unia zakazała już sprzedaży krzywych ogórków i małych kiwi, to papierosy to logiczna kolej rzeczy ;)
26 Lipca 2008 o 22:06
“Proponuję ustanowić zakaz myślenia o wszystkim, co szkodzi.”
Alez taki zakaz juz istnieje! Nazywa sie “POLITYCZNA POPRAWNOSC.”
26 Lipca 2008 o 23:23
Ależ stanie się bardzo dobrze, jeśli zakaz palenia zostanie wprowadzony. Im więcej takich jawnie absurdalnych i socjalistycznych przepisów, tym szybciej masa krytyczna głupoty zastanie przekroczona i unię europejską szlag trafi.
27 Lipca 2008 o 00:03
Nowy pomysł czerwonej zarazy z eurokołchozu. Tym razem jakieś postępówki z Irlandii. Mimo masowej masońsko-lewacko-pedalskiej propagandy nie udało się jej niedawno uszczęśliwić własnego narodu. Więc te orwelowskie pomysły próbuje wcisnąć na szerszym polu. I co za dalekowzoczny zakres planowania - do roku 2025. Tylko pozazdrościć. Głupia babo z Irlandii - do tego czasy eurokołchoz się rozleci, a nie wiadomo czy twój kraj nie będzie jednym z pierwszych, który z niego ucieknie. A swoją drogą ta komisja eurokołchozu to ciekawy zbiór dziwacznych i stukniętych osobników. W jej składzie są przecież pedał z Anglii, nieudacznik i były komunista z Węgier zesłany do Brukseli, były premier Czech obalony przez własną partię bo był niepopularny, była pezepeerówka z Polski, jakaś fanatyczka postępu ze Szwecji itp. itd.
27 Lipca 2008 o 00:49
Stopień zidiocenia mikkolubów dośc dobrze obrazuje ten news.
Jakaś grupka ludzi z niewiele mającego w Unii Europejskiej do gadania Parlamentu Europejskiego zgłasza sobie jakiś projekt (bynajmniej przez Unię Europejską nie zatwierdzony) - a te mikkolubne porypy, wytresowane przez ruskiego lobbystę w muszce w notorycznym szczekaniu na UE - jak na komendę szczekają.
Lecz Normalni najpierw sprawdzają, kto właściwie ten projekt zgłasza - i sprawdzają, co to właściwie jest ta Europejska Partia Ludowa:
“Europejska Partia Ludowa to europejska partia polityczna w skład której wchodzą głównie partie chadeckie, konserwatywne i liberalno-konserwatywne krajów Unii Europejskiej. Powstała 26 kwietnia 1976 z inicjatywy Europejskiej Unii Chrześcijańsko-Demokratycznej wchodzącej w skład Międzynarodówki Chrześcijańsko-Demokratycznej.”
Chłe, chłe, chłe - chrześcijańscy liberalni konserwatyści coś tam sobie pichcą, a postkomuniści z UPR (sami dziś też pozujący na chrześcijańskich liberalnych konserwatystów) - opierdzielają nie swoich przyjaciół z Europejskiej Partii Ludowej, lecz Unię Europejską :-) :-)
Ciekaw jestem, czy gdyby wyborcy zgłupieli na tyle, że by wybrali Janusza Mikke do Parlamentu Europejskiego - to zgłaszane przez europosła Janusza Mikke brednie też by mikkolubstwo wykorzystywało do dowalania Unii Europejskiej :-) :-)
27 Lipca 2008 o 01:29
“och, cóż za łaska nas spotyka ze strony czerwonego kacykostwa, a nie prościej byłby po prostu znieść akcyzę ?”
Nie. Przecież chodzi o zmniejszenie palenia a nie o zwiększenie.
Mi akcyza nie przeszkadza, bo nie palę. Niech trujący się fundują usługi publiczne dla nas wszystkich - skoro już musimy wdychać ich spaliny.
“Chłe, chłe to jest dowcip sezonu… kołchozowy euroburdel ośmiesza się sam, każdego dnia i każdej godziny.”
A wiedzę o tym czerpiesz z pisemka mikkistycznego, tak?
“Precz z faszystowskim traktatem lesbijskim :-)”
Pułkownicy KGB serdecznie dziękują.
“Nie ma większej hipokryzji niż wtedy gdy komunistyczny zbir, powołuje się na dziesięć przykazań.”
Nie dziesięć przykazań, ale art. 148 Kodeksu karnego. Dziesięć przykazań to bardzo prymitywny kodeks - obecny jest lepszy
“Alez taki zakaz juz istnieje! Nazywa sie “POLITYCZNA POPRAWNOSC.””
Taki zakaz (zakaz myślenia) nazywa się: “mikkolubstwo”.
27 Lipca 2008 o 01:48
@ znajomy - partner Ojsrasza
“Niech trujący się fundują usługi publiczne dla nas wszystkich ”
To już ci tyłek ojSrasza nie wystarcza, usług publicznych na koszt podatnika ci się zachciało ? No tak, skoro, żadna kobieta nawet kijem cię dotknąć nie chce. :-)
“A wiedzę o tym czerpiesz z pisemka mikkistycznego”
Nie, zaczytuję się w piśmie satyrycznym, twojego mentora - michnika
“Pułkownicy KGB serdecznie dziękują”
Przekazali ci te podziękowania osobiście, czy pisemnie w kopercie z grantami za donosy ?
“Nie dziesięć przykazań, ale art. 148 Kodeksu karnego. Dziesięć przykazań to bardzo prymitywny kodeks - obecny jest lepszy”
O tak, szczególnie w wypuszczaniu bandytów na wolność. Szczególnie tych bandytów, który wiernie wysługują się ubecji
27 Lipca 2008 o 12:03
@dfsulla:
“Nowy pomysł czerwonej zarazy z eurokołchozu. Tym razem jakieś postępówki z Irlandii”
Ta “czewrwona zaraza” i “postępówka” Avril Doyle, pomysłodawczyni projektu
- należy do Fine Gael Party.
Cóż to za partia?
Fine Gael Party, taka “Liga Irlandzkich Rodzin”, powstała w 1933 z prawicowo-nacjonalistycznego skrzydła partii Sinn Féin.
———-
Jeżeli mikkolubstwo uważa, że Unia Europejska powinna pozbyć się prawicowo-nacjonalistycznej zarazy i postawić na rozsądniejszych socjaldemokratów, to nawet się zgodzę, chłe, chłe, chłe :-) :-)
27 Lipca 2008 o 12:39
@ oSrasz Wdupę-Penetrowany
zajmij się może zbadaniem genezy partii - Mapai albo “listy 77″
27 Lipca 2008 o 12:42
“No tak, skoro, żadna kobieta nawet kijem cię dotknąć nie chce.”
To, że mikkoluby dotykają się kijami (szkoda, że nie walą się nimi w głowę), nie upoważnia do rozszerzania tego na resztę. Piszę informacyjnie, bo mikkolubstwo ma problemy z percepcją świata wokół.
“Przekazali ci te podziękowania osobiście, czy pisemnie w kopercie z grantami za donosy ?”
Przez mojego znajomego, Janusza.
“O tak, szczególnie w wypuszczaniu bandytów na wolność. Szczególnie tych bandytów, który wiernie wysługują się ubecji”
Też uważam, że trzeba zmienić prawo. Nadal za dużo mikkolubnej swołoczy na ulicach, mającej sobie za nic prawo demokratycznego państwa i myślącej że można zatrudniać “bez ZUS-u” i pić wódkę po parkach.
27 Lipca 2008 o 19:39
@ znajomy odbytu ojSrasza
“To, że mikkoluby dotykają się kijami”
metafora, trudne słowo być…. :-)
“Przez mojego znajomego, Janusza.”
A więc jednak przekazali. Ile tym razem wziąłeś konfidencie ?
Smutne, to że dzisiejsi kapusie jak “znajomy otworu wydalniczego ojSrasza”, nie dorastają swoim starszym kolegom, Bolkom, Znakom, Greyom i Ketmanom, do pięt. Co jak co ale u wielkiego przyjaciela trójcy świętej UE - Michnika, Kuronia i Lewartowa, człowieka honoru - tow. Kiszczaka, agenci byli znacznie lepiej wyszkoleni. I nie dekonspirowali się w tak dziecinny sposób. :-)
“Też uważam, że trzeba zmienić prawo.”
Też mi nowość, z każdej twej wypowiedzi pobrzmiewa tęsknota za “prawem” Sowieckiego Sojuza i “porządkiem” waszej starej ukochanej III Rzeszy :-)
31 Lipca 2008 o 15:40
Drogi znajomku Janusza,
Odpowiedz mi na jedno pytanie. Skąd masz śmiałość by tak impertynencko wtrącać się w wolność innych? Zakaz produkcji i handlu tytoniem nie jest niczym innym jak bezsensownym ograniczaniem wolności. I porównywanie tego do zakazu morderstw jest tak głupie, że aż szkoda komentować - ale niech Ci będzie.
Dowiedz się więc, że podstawową cechą wolności jest to, że ogranicza ją tylko wolność innych. Jeśli wbiję Ci siekierę w potylicę, to ograniczam Twoją wolność - jasne? Ale to że będziesz pił, ćpał i palił papierochy oglądając telewizję Trwam - w niczym nie musi niczyjej wolności ograniczać. Oczywiście jeśli będziesz przy mnie palił na ulicy bez mojej zgody - a nienawidzę zapachu papierosów - to ograniczasz moją wolność i dostaniesz w rewanżu wspomnianą siekierą. Ale mimo tego że od dymu papierosowego chce mi się wymiotować, zakaz produkcji i handlu tytoniem uważam za znak postępującego w Europie faszyzmu.