Janusz Korwin-Mikke przepowiada założenie nowego kościoła

Janusz Korwin-Mikke. Foto: tter
Janusz Korwin-Mikke. Foto: tter

86 KOMENTARZE

  1. Zoofilia jest jednym z postulatow lewactwa , wiec Pan JKM moze miec racje…

    • Pan JKM to powinien zalozyc kabaret i wtedy byloby uczciwie i nikt nie zastanawialby sie czy moze miec racje czy nie moze, bo i tak jest śmiesznie
      Z drugiej strony zalozenie kosciola tez nie jest glupie, gdyz mentalnosc wyznawcow kowinizmu-mikkizmu z grubsza przypomina mentalnosc czlonkow sekty. Nazywanie tego zdrowym rozsadkiem czy realizmem jest typowym dla lewusow odwroceniem pojec. Ale juz zapatrzenie w Putlera powinno kwalifikowac do natychmiastowej utylizacji.

      • A mógłbyś podać konkretne przykłady, które z postulatów Korwin-Mikkego są śmieszne/nierealne?

        • Wszystkie. Poniewaz nie ma chetnych do popierania tego pajaca, tak wiec cokolwiek chcialby zrobic jest NIEREALNE. Na tym polega jego dramat. Facet chcialby dostac sie do koryta, ale mimo niezaprzeczalnej inteligencji od lat nie potrafi jej zaprzac w proces skutecznego zdobywania wladzy.
          To jest KWINTESENCJA braku realizmu w polityce. Chcialby odrzucic pupulizm, bo sie nim brzydzi, ale nie jest w stanie zaakceptowac faktu, ze bez tego nie dojdzie do wladzy. Jest bardziej bezradny i smieszny niz Thomas More i Tommaso Campanella razem wzięci. A teraz mozesz mnie zwyzywac od komuchow. :)

          • Czyli bycie uczciwym jest generalnie pożądane, ale jest mało praktyczne życiowo, więc lepiej kłamać i kraść, a także należy potępiać uczciwość, ponieważ jest śmieszna i nie prowadzi do osiągania korzyści? Ciekawe rozumowanie. Może nie tyle komucha co po prostu sukinsyna.

            Pytając o nierealne postulaty miałem na myśli, które z nich nie nadają się do zastosowania w warunkach funkcjonowania państwa, a nie czy jest w stanie je przeforsować.
            Faktycznie taki PiS, PO i SLD mówią odwrotnie niż partia Wolność, skuteczni są jak cholera tylko co to dobrego przyniosło kiedykolwiek, komukolwiek?

          • Wyzwiska nie sa zaliczone w szlachetny poczet argumentow.
            Zadne z pomyslow korwinowych nie maja zastosowania. Wiem powtarzam sie, ale dlatego wlasnie porownalem go do utopistow.
            A poparcie ludzi ktorych nie sznujemy (85% glupcow i debili wg statystyki korwinistycznej) jest NIEZBEDNE. Teorie sa tylko teoriami, a cienkie brednie o 100% uczciwosci jakiegokolwiek polityka mozesz miedzy bajki wlozyc. Wy korwinisci naprawde zachowujecie sie jak sekta. Ale najsmieszniejsze jest to wasze lekcewazenie ludzi myslacych nie do konca jak wy, nawet wtedy gdy z grubsza glosza ten sam antykomunizm ktory podobno tak uwielbiacie. Jak mozna podziwiac jednczesnie Putlera (morderce szpiega i zamordyste) i Korwina (podobno krysztalowo uczciwego) tego pojac nie umiem :)

          • Ale ty jesteś głupi. Tak głupi, ze nie potrafisz wymienić nawet jednego postulatu JKM. On wcale nie ma zamiaru dorwać się do koryta, bo gdyby była na to realna szansa zostałby zlikwidowany przez służby.

          • Socjalistyczni utopiści to się żądzą w Europie efekt zakaz stosowania kary śmierci nawet podczas wojny, przyzwolenie na gwałty, pedofilię,
            nauka homoseksualizmu w szkołach, niszczenie psychiki dzieci,
            gender, w planach legalizacja nekrofili, kazirodztwa, zoofili jak w szwecji

          • Podaj chociaż jeden śmieszny/nierealny postulat i podaj merytoryczne argumenty ,merytoryczne, nie bełkot tylko argument. Może śmieszy Cię postulat przywrócenia kary śmierci? Takie to śmieszne? Może idź się pośmiać z rodzinami ofiar morderców. Likwidacja zasiłków? Śmieszne? Dlaczego uważasz że ja muszę dorzucać sie na utrzymanie nie swoich dzieci? Podaj argument , nie bełkot. Można tak wymieniać długo i nic z tego nie wyniknie, ponieważ nie posiadasz argumentów, a zwolennikom JKM zarzucasz ignorowanie argumentów.

          • Gdyby USA na początku XX wieku nie stosowały mniej więcej tego co proponuje JKM,nigdy nie byłyby taką potęgą jak obecnie.Jesteś wybitnie niedoinformowany co ma zastosowanie,a co nie ma.Jestem pewien,że nie znajdziesz odpowiedzi na pytanie-dlaczego do USA wyjeżdżały miliony Europejczyków pomimo,że nie było tam zasiłków,zapomóg,500plus,płatnych urlopów itp.debilizmów.A mimo to zostawali tam,bogacili się i gdyby nie pierdolony socjalizm, USA dalej rozwijałby się w zawrotnym tempie.Jesteś namacalnym przykładem postępującego skretynienia.

          • No to jeszcze raz tępaki:
            1) Nie mam nic do „postulatow korwinistycznych” zwlaszcza, ze jak sami zauwazyliscie nie sa one niczym oryginalnym (yossarian)
            2) Mam wiele, a wlasciwie wszystko do korwinistycznej skutecznosci.
            Facet ktorego uwazacie za inteligentnego nie potrafi dojsc do wladzy, a wy zamiast to dostrzec przyczyny to wymyslacie mu usprawiedliwienia.
            3) Jak chcecie wprowadzac szczytne idee jesli uwazacie wszystkich za idiotow, a oni z ciepla wzajemnoscia mysla o was to samo. Silą?
            No to powodzenia. :)

          • Nie wiem czy widziałeś ostatnio(10 lat?)JKM w TVN lub TVP?Jak można propagować skutecznie wolny rynek w mediach,które propagują socjalizm nie występując w nich.Wczoraj widziałem w Polsacie Gozdyrę.Nabijała się z pana Tomasza Cukiernika,który udowodnił,że jesteśmy na dużym minusie z UE.Debilka pierdoliła co jej ślina przynosiła na język. Aby cokolwiek propagować w tv trzeba mieć kupę szmalu,a najlepiej swoją telewizję.Majątek JKM starczyłby może na tydzień.Po za tym zaprzeczasz sam sobie pisząc,że nie masz nic przeciwko postulatom JKM.Wcześnie pisałeś,że są nierealne,czyli w/g ciebie złe.Tak, tylko siłą można obalić obecny debilizm.Tak jak kiedyś w Chile zrobił generał Pinochet.

          • Yossarian, aleś sie uparł :)
            Nie mam nic do potulatow poza tym, ze wyglaszane przez JKM staja sie wbrew intencjom oratora (a moze wlasnie w zgodzie z nimi… nie jestem pewien bo dowodow nie mam, poza „po owocach ich poznacie”)
            calkowicie nierealne.

        • Nie dyskutuj z tym zasrancem !
          Od tygodnia podszywa mi sie pod nicka i czaruje ta swoja udawana ^kulturka^ , ale uwierz mize tan prymitywnzy , smierdzacy , lewacki cwel zasypie cie obelgamu , gdy tylko go wkurzysz ( to znaczy napiszesz cos zgodnegoo z prawda )…
          Moj wpis jest na samej gorze , reszta , tj. ta cala ^polemika^ < to jego brenie.

        • @Kierownik Episkopatu to nie człowiek. To podczłowiek. To PiSdokomunistyczny bot, który za każdy ze swoich wysrywów w sieci dostaje od okupantów 2 szekle. Tak sobie ta esbecka gnida dorabia do renty.

      • A co to jest korwinizm idioto? Nawet nie potrafisz tego zdefiniować skończony kretynie, a wypowiadasz się. Ty imbecylu nawet nie wiesz o czym piszesz. Czy Korwin jest pionierem i jedynym głosicielem poglądów wolnościowych ciemna lewacka PiSdo?

        en.wikipedia.org/wiki/List_of_liberal_theorists
        en.wikipedia.org/wiki/Liberalism_by_country

        en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_libertarians
        en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_libertarian_thinkers

        Masz kompleks Korwina i sam nie wiesz o czym pierdolisz idioto. Podaj mi chociaż jedną skuteczną partię w Polsce, nie podasz bo takiej nie ma więc przestań bredzić o skuteczności komusza PiSdo.

        Dla PiS-u zrobienie czegokolwiek dobrego dla Polski przy jednoczesnym nieszkodzeniu krajowi okazało się niewykonalne. PiS prezentuje coś gorszego niż brak skuteczności, to co robi ta partia to destrukcja kraju.

        Większych fanatyków niż PiSdy to nie ma i Ty jesteś tego doskonałym przykładem. Mają ostro najebane pod kopułą, np. na wiecu wykrzykują hasło: „Jarosław! Polskę Zbaw!” – Jakim trzeba być kurwa zjebanym żeby wykrzykiwać takie hasła..? – To jakieś totalne spierdolenie. Dla tej tępej masy jest kompletnie obojętne jakie zmiany wprowadzi Jarozbaw, oni i tak za nim pójdą, bo to bezideowe śmiecie ludzkie bez kręgosłupa. Wyborcy PO też nie lepsi – klękają przed Tuskiem gdy ten przyjeżdża do Polski. Większość jest głupia, nie da się tego zmienić i popiera takie partie, a jakie partie tacy wyborcy. W przeciwieństwie do reszty partii to u Korwina jest tak, że ludziom podobają się pewne zasady i dlatego go popierają.

        • Spokojnie wujo bo ci pikawa siadzie. Kiepski z ciebie jasnowidz :)
          Mnie insynuacje takich polmozgow z przerosnietym ego nie ruszaja.
          Ani twoje ani twojego guru. Korwinizm-nazzi-mikkizm w pelnej krasie i ty jeszcze potrzebujesz definicji? Korwin z wolnoscia ma tyle wspolnego co jego wyznawcy. Wolnosc tak ale dla nas a wszyskie PiS-dy i inne komuchy do paki.
          I to jest najsmieszniejsze, ze wy nie czujecie w tym sprzecznosci.
          Korwin moze z duma mowic o was jako o 15% elicie. Hahaha

          • O czym Ty bredzisz? Jaki wujo? Gdzie Ja coś przepowiadam idioto? Masz zwidy? Radzę Ci żebyś jak najszybciej udał się na leczenie.

            Jakie insynuacje idioto? Wiesz co to słowo w ogóle znaczy? W internecie jest masa filmików gdzie PiSdy wykrzykują hasło „Jarosław Polskę Zbaw” a ty na swoje pierdolenie dowodów nie masz żadnych

            Korwin nie jest moim guru, nikt nie jest moim guru – nikogo nie wyznaje, bo żeby kogoś wyznawać to trzeba w kogoś wierzyć, Ja po prostu z logicznego punktu widzenia wiem, że wszystko prywatne działa lepiej niż państwowe, prawdziwy monopol może stworzyć tylko państwo, a wymysły Marksa i Keynes to idiotyzm – i tyle.

            Nie chcę, żeby ludzie byli zamykani za poglądy, popieram wolność słowa, więc oczywiście bredzisz jak zwykle.

            youtu.be/3xsmeReoSAY

            youtu.be/Lgu8yvqTvUs

            youtu.be/l9R_nym3FpQ

            Jeżeli sam nie potrafisz zdefiniować pojęć których używasz, to znaczy, że nie wiesz o czym piszesz i jesteś debilem.

            Nie mów do mnie w liczbie mnogiej komuchu – chyba, że rozmawiasz z kimś jeszcze, bo jesteś obłąkany (co już udowodniłeś). Wolnościowcy mają najwyższe IQ, było przeprowadzane badanie, a wyborcy PiS-u są daleko w tyle, więc nie widzę nic śmiesznego w tym, że Korwin uważa takich ludzi za elitę.

          • Przepowiadasz, przepowiadasz (wiesz bo jestes ekspertem podczas gdy normalni ludzie maja zwykle watpliwosci)… zgadujesz moj wiek, INSYNUUJESZ, ze jestem komuchem i popieram PiS. Pelno tego.
            W psychologii obserwuje sie takie zachowania i okresla jako „projekcję”.
            Wygooglaj sobie… i nie nazywaj sie wolnosciowcem skoro wolnosci chcesz tylko dla siebie i swoich wspolwyznawcow. Jebal cie pies i twoich neoendeckich kumpli. Nie musimy sie lubic :)

          • „wiesz bo jestes ekspertem podczas gdy normalni ludzie maja zwykle watpliwosci”

            Rozumiem, że Ty wiesz co myślą ludzie… Czyli odjechałeś już daleko, nie wiem czy istnieją jakieś leki które mogłyby Ci pomóc.

            Nigdzie nie napisałem nic o twoim wieku, napisałem tylko, że jesteś starym komuchem – byłem ciekaw jak zareagujesz, ale skoro się do tego przyczepiłeś…

            Doskonale wiem, że to Ty pisałeś komentarze pod różnymi nickami, jesteś tym gościem który myślał, że wiek dodaje IQ – stąd moje przekonanie, że nie jesteś już młody.

            Wiem również, że to Ty bronisz PiS-u i szczekasz pod różnymi nickami, dlatego nazwałem cię komuszą PiSdą jeżeli będziesz się tego wypierał to za chwilę wkleję link do artykułu z twoim komentarzem. Samo atakowanie endecji już Cię zdemaskowało. Endecja była opozycją dla towarzysza ziuka, więc jak widzisz, sam gubisz się w swoich kłamstwach.

          • Wklejaj co chcesz. Twoje insynuacje nie robia na mnie wrazenia.
            Mozesz tez czepiac sie slowek, ale to tez „nie robi”.
            Nigdy nie twierdzilem, ze wiek oznacza wysokie IQ. Wrecz przeciwnie zdolnosci kojarzenia faktow z wiekiem uposledzaja sie coraz bardziej.
            Najlepszym dowodem sa szachisci , a niekoniecznie podstarzali brydzysci.
            I jest dla mnie oczywiste, ze zarowno fizyczne jak i intelektualne mozliwosci obnizaja sie z wiekim roznie u roznych osob. Teraz kiedy juz wyjasnilismy sobie podstawy teoretyczne mam tylko pare zdan do powiedzenia:
            Endecja to nie byla i nie jest zadna OPOZYCJA dla Marszalka.
            To psy szczekajace i szarpiace za nogawki czlowieka ktoremu zawdzieczaj WSZYSTKO. Przypominaja wlascicieli niewolnikow tokujacych o wolnosci, ale murzyn w kajdanach przez mysl im nie przechodzi.
            Ceterum censeo Karthaginem delendam esse.

          • Proszę bardzo. Bronisz PiS-u w niemal każdej kwestii. Co ciekawe jesteś hipokrytą, bo można dostrzec sprzeczności w twoich komentarzach i pierdolnięty tez jesteś, bo piszesz sam do siebie.

            nczas.com/2018/09/11/pis-to-giganci-biurokracji-bija-swoje-wlasne-rekordy-w-obsadzaniu-najwyzszych-stolkow/

            No i tu PiSda szczeka.

            nczas.com/2018/09/12/zmiana-rzadu-ws-acta-2-0-teraz-potepiaja-po-a-jeszcze-ostatnio-sami-popierali-prorzadowy-portal-zreszta-to-potwierdza/

            Znowu PiSda szczeka

            nczas.com/2018/09/09/wrzaski-lewakow-gwarantowane-premier-czech-mowi-jak-jest-wszyscy-przybysze-z-afryki-polnocnej-to-nielegalni-imigranci/

            I ty nazywasz innych nazistami hipokryto?

            nczas.com/2018/09/10/jaki-obiecuje-19-dzielnice-w-warszawie-winnicki-ona-juz-istnieje-to-dzielnica-ukrainska-i-beda-kolejne/

            A tutaj sprzeczność i widać, że Ci odjebało.

            nczas.com/2018/09/08/to-sie-zaczyna-dziac-w-polsce-imigrant-z-libii-napadl-na-starsza-kobiete-w-starachowicach-zostal-zlapany-i-siedzi/

            Tutaj przyznałeś, że jesteś lewicowym aktywistą.

            nczas.com/2018/09/08/pomyslowy-dobromir-sosnierz-testuje-logike-mogherini-tak-sie-obnaza-hipokryzje-unii-europejskiej-video/

            A tutaj już całkowicie Ci odjebało

            A więc jesteś człowiekiem całkowicie niewiarygodnym i wyjątkowo zakłamanym i dodatku kwalifikujesz się na leczenie, wiec jak Ty możesz komukolwiek zarzucać, że insynuuje?

          • Marny z ciebie detektyw. Tyle wiem. Ale wiem tez, ze Kierownikow Episkopatu jest co najmniej czterech. Fajnie, ze to wylapales, ale wnioski wyciagasz slabo :)

          • A skąd wiesz, że jest akurat czterech? Insynuujesz hipokryto, na moje oko to jesteś tylko Ty i piszesz sam do siebie.

        • Pominalem jeszcze jeden watek w twojej bredni-wypowiedzi.
          Skuteczna nazywam partie ktorej udaje sie dojsc do wladzy i trzymac z dala od niej wyznawcow korwinistow-nazzi-mikkistow i komuchow.
          No niestety, ale wrzucam was do jednego wora, gdyz lizecie tylki ruskim, a to z wolnoscia nie ma absolutnie nic wspolnego.
          „Ceterum censeo Karthaginem delendam esse”

          • Założyc partie, obiecac 1000+ i wszystko + , wygrać wybory, zabrać 80% pieniędzy i wtedy powiesz o to jest skuteczna partia , wygrała wybory ,super jest.

          • Samo dojście do władzy partii nie czyni jej skuteczną.
            Nadal nie potrafisz zdefiniować pojęć którymi się posługujesz czyli nie wiesz o czym piszesz – to już jest szczyt debilizmu.

            PiS i inne partie od komuchów nie trzymają się z daleka. Sami pierdolą o równości i sprawiedliwości społecznej, wprowadzają coraz więcej socjalizmu i mają w swoich szeregach działaczy z lewego skrzydła PZPR-u.

            PiSowcom to już do reszty odbija – komuniści byli/są zarówno w PiS jak i w otoczeniu PiS jak i dzięki PiS dostali się do władzy: Kryże, Jasiński, Karski, Aumiller, Kalata, Graczyk, Grabowski, Sowińska, Zaręba, Socha, Poliński, Łopiński, Siewierski, Kostrzewski, Bahr, Czabański, Podlewski, Wolski, Sulmicki, Kaczmarek, Cybulski, Chłopek, Molka, Piotrowicz, Łaniewska

            Także i komitet honorowy PiS nie jest wolny od ludzi aktywnych w poprzednim systemie: Pietrzak, Zelnik.

            Sam Jarosław Kaczyński nie był w PZPR tylko dlatego, że zostałby z niej natychmiast usunięty za bolszewickie odchylenie.

            Lista komunistów z PIS-u.
            1. Andrzej Kryże – Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
            2. Wojciech Jasiński – Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
            3. Karol Karski (PiS) – działacz władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
            4. Andrzej Aumiller – Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR.
            5. Anna Kalata – Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD, a dalej w Samoobronie.
            6. Zbigniew Graczyk – Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP – przez 20 lat należał do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
            7. Marek Grabowski – Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.
            8. Ewa Sowińska – Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.
            9. Krzysztof Zaręba – Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku w Samoobronie.
            10. Bogdan Socha – Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP – był do samego końca członkiem PZPR.
            11. Romuald Poliński – kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
            12. Maciej Łopiński – Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 – grudzień 1981 należał do PZPR
            13. Ryszard Siewierski – Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP – członek PZPR do końca (1990).
            14. Stanisław Kostrzewski – od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS – był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. 15. Henryk Biegalski – nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
            16. Jerzy Bahr – 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie. W latach 1976 – 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie. Do stanu wojennego był członkiem PZPR.
            17. Krzysztof Czabański – mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. – były dziennikarz m.in. ‚Sztandaru Młodych’ i ‚Zarzewia’. W latach 1967-1980 należał do PZPR.
            18. Stanisław Podlewski – mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa – należał do PZPR do końca jej istnienia.
            19. Marcin Wolski – 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR – od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
            20. Jan Sulmicki – kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego – były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym.
            21. Janusz Kaczmarek – szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS – Członek PZPR od 1986 r.
            22. Piotr Cybulski – poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
            23. Aleksander Chłopek – poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978. W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
            24. Halina Molka – posłanka na Sejm RP V kadencji. Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
            25. Stanisław Piotrowicz – W 1978 rozpoczął pracę w Prokuraturze Rejonowej w Dębicy, następnie w 1980 został przeniesiony do Prokuratury Wojewódzkiej w Krośnie, na początku lat 80. przeniesiony do Prokuratury Rejonowej w Krośnie. Od 1978 należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w Krośnie.
            26. Katarzyna Łaniewska- W czasie studiów należała do socjalistycznej organizacji młodzieżowej ZMP, donosiła na kolegów. Następnie należała do PZPR.

          • Samo dojście do władzy partii nie czyni partii skuteczną.
            Nadal nie potrafisz zdefiniować pojęć którymi się posługujesz czyli nie wiesz o czym piszesz – to już jest szczyt debilizmu.

            PiS i inne partie od komuchów nie trzymają się z daleka. Sami pierdolą o równości i sprawiedliwości społecznej, wprowadzają coraz więcej socjalizmu i mają w swoich szeregach działaczy z lewego skrzydła PZPR-u.

            PiSowcom to już do reszty odbija – komuniści byli/są zarówno w PiS jak i w otoczeniu PiS jak i dzięki PiS dostali się do władzy: Kryże, Jasiński, Karski, Aumiller, Kalata, Graczyk, Grabowski, Sowińska, Zaręba, Socha, Poliński, Łopiński, Siewierski, Kostrzewski, Bahr, Czabański, Podlewski, Wolski, Sulmicki, Kaczmarek, Cybulski, Chłopek, Molka, Piotrowicz, Łaniewska

            Także i komitet honorowy PiS nie jest wolny od ludzi aktywnych w poprzednim systemie: Pietrzak, Zelnik.

            Sam Jarosław Kaczyński nie był w PZPR tylko dlatego, że zostałby z niej natychmiast usunięty za bolszewickie odchylenie.

            Lista komunistów z PIS-u.
            1. Andrzej Kryże – Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
            2. Wojciech Jasiński – Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
            3. Karol Karski (PiS) – działacz władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
            4. Andrzej Aumiller – Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR.
            5. Anna Kalata – Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD, a dalej w Samoobronie.
            6. Zbigniew Graczyk – Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP – przez 20 lat należał do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
            7. Marek Grabowski – Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.
            8. Ewa Sowińska – Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.
            9. Krzysztof Zaręba – Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku w Samoobronie.
            10. Bogdan Socha – Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP – był do samego końca członkiem PZPR.
            11. Romuald Poliński – kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
            12. Maciej Łopiński – Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 – grudzień 1981 należał do PZPR
            13. Ryszard Siewierski – Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP – członek PZPR do końca (1990).
            14. Stanisław Kostrzewski – od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS – był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. 15. Henryk Biegalski – nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
            16. Jerzy Bahr – 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie. W latach 1976 – 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie. Do stanu wojennego był członkiem PZPR.
            17. Krzysztof Czabański – mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. – były dziennikarz m.in. ‚Sztandaru Młodych’ i ‚Zarzewia’. W latach 1967-1980 należał do PZPR.
            18. Stanisław Podlewski – mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa – należał do PZPR do końca jej istnienia.
            19. Marcin Wolski – 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR – od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
            20. Jan Sulmicki – kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego – były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym.
            21. Janusz Kaczmarek – szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS – Członek PZPR od 1986 r.
            22. Piotr Cybulski – poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
            23. Aleksander Chłopek – poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978. W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
            24. Halina Molka – posłanka na Sejm RP V kadencji. Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
            25. Stanisław Piotrowicz – W 1978 rozpoczął pracę w Prokuraturze Rejonowej w Dębicy, następnie w 1980 został przeniesiony do Prokuratury Wojewódzkiej w Krośnie, na początku lat 80. przeniesiony do Prokuratury Rejonowej w Krośnie. Od 1978 należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w Krośnie.
            26. Katarzyna Łaniewska- W czasie studiów należała do socjalistycznej organizacji młodzieżowej ZMP, donosiła na kolegów. Następnie należała do PZPR.

          • Spij, majorze,
            świt niedaleko,
            widzisz:
            ksiezyc zaciaga wartę;
            szósty rok już nie śpi Bezpieka, strzegac ziemi
            panom wydartej.
            Brneła noc
            przez serce,
            przez rzyska, kolejami się snuła, po torach
            i przyszedł towarzysz Dzierzyński do towarzysza majora.

            […]
            Towarzyszu,
            wam tylko powiem,
            jakze bywa tu czasem trudno. Jeszcze gnieździ się różna swołocz po zapadłych, ciemnych powiatach, ale my musimy podołać,
            Rewolucja nam podpowiada.
            Major pięści zaciska
            a pieści ma ciezkie, czerstwe
            i idzie Feliks Dzierzyński
            z majorem przez gmach Bezpieczeństwa.
            […]
            Tobie –
            Towarzyszowi z Bezpieczeństwa poświecam ten wiersz.
            Za Twą miłość ogromną do ludzi
            i Twych nocy bezsennych niepokój
            – za Twą troskę o dzień nasz powszedni i walkę codzienną o pokój –
            za Twą wierność niezłomną dla Partii, za Twe serce – dla Partii bijace – ściskam Twą dłoń uzbrojoną
            i słowa przesyłam gorace.

          • Samo dojście do władzy partii nie czyni jej skuteczną.
            Nadal nie potrafisz zdefiniować pojęć którymi się posługujesz czyli nie wiesz o czym piszesz – to już jest szczyt debilizmu.

            PiS i inne partie od komuchów nie trzymają się z daleka. Sami pierdolą o równości i sprawiedliwości społecznej, wprowadzają coraz więcej socjalizmu i mają w swoich szeregach działaczy z lewego skrzydła PZPR-u.

            PiSowcom to już do reszty odbija – komuniści byli/są zarówno w PiS jak i w otoczeniu PiS jak i dzięki PiS dostali się do władzy: Kryże, Jasiński, Karski, Aumiller, Kalata, Graczyk, Grabowski, Sowińska, Zaręba, Socha, Poliński, Łopiński, Siewierski, Kostrzewski, Bahr, Czabański, Podlewski, Wolski, Sulmicki, Kaczmarek, Cybulski, Chłopek, Molka, Piotrowicz, Łaniewska

            Także i komitet honorowy PiS nie jest wolny od ludzi aktywnych w poprzednim systemie: Pietrzak, Zelnik.

            Sam Jarosław Kaczyński nie był w PZPR tylko dlatego, że zostałby z niej natychmiast usunięty za bolszewickie odchylenie.

            Lista komunistów z PIS-u.
            1. Andrzej Kryże – Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
            2. Wojciech Jasiński – Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
            3. Karol Karski (PiS) – działacz władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
            4. Andrzej Aumiller – Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR.
            5. Anna Kalata – Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD, a dalej w Samoobronie.
            6. Zbigniew Graczyk – Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP – przez 20 lat należał do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
            7. Marek Grabowski – Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.
            8. Ewa Sowińska – Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.
            9. Krzysztof Zaręba – Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku w Samoobronie.
            10. Bogdan Socha – Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP – był do samego końca członkiem PZPR.
            11. Romuald Poliński – kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
            12. Maciej Łopiński – Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 – grudzień 1981 należał do PZPR
            13. Ryszard Siewierski – Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP – członek PZPR do końca (1990).
            14. Stanisław Kostrzewski – od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS – był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. 15. Henryk Biegalski – nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
            16. Jerzy Bahr – 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie. W latach 1976 – 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie. Do stanu wojennego był członkiem PZPR.
            17. Krzysztof Czabański – mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. – były dziennikarz m.in. ‚Sztandaru Młodych’ i ‚Zarzewia’. W latach 1967-1980 należał do PZPR.
            18. Stanisław Podlewski – mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa – należał do PZPR do końca jej istnienia.
            19. Marcin Wolski – 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR – od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
            20. Jan Sulmicki – kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego – były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym.
            21. Janusz Kaczmarek – szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS – Członek PZPR od 1986 r.
            22. Piotr Cybulski – poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
            23. Aleksander Chłopek – poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978. W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
            24. Halina Molka – posłanka na Sejm RP V kadencji. Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
            25. Stanisław Piotrowicz – W 1978 rozpoczął pracę w Prokuraturze Rejonowej w Dębicy, następnie w 1980 został przeniesiony do Prokuratury Wojewódzkiej w Krośnie, na początku lat 80. przeniesiony do Prokuratury Rejonowej w Krośnie. Od 1978 należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w Krośnie.
            26. Katarzyna Łaniewska- W czasie studiów należała do socjalistycznej organizacji młodzieżowej ZMP, donosiła na kolegów. Następnie należała do PZPR.

          • Co za chory człowiek teraz pode mnie się podszywa. Niektóre lewaki mają coś z głową nie tylko dlatego, że wierzą w socjalizm.

      • Tępak odpowiada: Na zadane pytanie :które z postulatów JKM uważasz za śmieszne/nierealne odpowiadasz wszystkie. Teraz nie masz nic przeciwko tym postulatom.

          • No pewnie że nie zrozumiałem, przecież w Twojej ocenie tępakiem jestem. Chodzi o to że jesteś za , a nawet przeciw?

          • Co do tępaka to muszę Cię przeprosić, zapędziłem się i jest mi z tego powodu trochę przykro. Nie mam usprawiedliwienia. To nie powinno bylo się wydarzyć. Uważam, że można się róznić kulturalnie choć niestety czasem ponosi mnie.

      • Wooon chuju jebany od mojego nicka !
        Ty pierdzie stalinowski !

  2. Legalizacja zoofilii jest naturalna i logiczna konsekwencja korwinowych zasad wolnosci ale ze sprzecznosc goni sprzecznosc to pewnie mikkisci sa przeciw.
    U nich nic nie trzyma sie kupy poza zachwalaniem narodowca Hitlera.

    • oj… gamoni nie brakuje. To o czym piszesz to anarchia, JKM jest wolnościowcem, ale zarazem zwolennikiem państwa prawa, prawa które powinno być przestrzegane.
      To, że nie rozumiesz tak prostej rzeczy nie jest tożsame ze sprzecznościami które wolnościowej społeczności próbujesz imputować.

      • W świecie JKM zoofilia nie musiałby być zwalczana prawem państwowym, co jest sprzeczne z zasadami wolnościowymi, ale byłaby zwalczana przez ostracyzm społeczny.
        Po co karać pastucha, który dmucha swoje owce, wystarczy głośno się z niego śmiać i nie podawać mu ręki.

        • A co by było, gdyby większość biła mu brawo i kupowała wełnę z jego owiec?

    • W nagłówku na Wolnosc24 jest napisane, że zapowiada, a na nczasie, że przepowiada – pełna profeska. 😝

  3. A czym ze jest pierdolowata zoofilia na tle strasznych sadyzmow (nie chodzi mi o samo zabijanie w celach spozywczych) co Mikke ze zwierzetami popiera?
    Wipler tez jak Korwin chce uwolnic handel heroina ale bedac w sejmie opowiadal sie za zamykaniem z kryminalistami za samo posiadanie skreta.
    Tak sie koncza sprzecznosci.
    Bog jeden wie do czego Mikke jest zdolny bo to co teraz robi to kapitalistyczne sekciarstwo.

    • To jest sekciarstwo. A takze planowe rozbijanie prawicy i osmieszanie jej. Smiesznosc zabija lepiej niz sama smierc. Ten facet jest zbyt cwany zeby udawac ze tego nie widzi. Natomiast znaczna czesc jego wyznawcow
      (korwinistow-nazzi-mikkistow) nie jest w stanie dostrzec smiesznosci jego wypowiedzi, usprawiedliwiajac kazda glupote jaka wypowiada, jego nadprzecietnymi zdolnosciami intelektualnymi, nie dostrzegajac, ze czesto zdolnosci do uprawiania jekiejs dyscypliny sportu (np brydza) nie chronia przed niebezpieczenstwem bycia kompletnym dyletantem w wielu innych dziedzinach. Wyznawcy JKM sami uwazaja sie za znawcow ekonomii prawnikow, nauczycieli i autorytety we wszelkich dziedzinach z astro-fizyka wlacznie. Krytyke znosza zle, i domagaja sie konkretow, po czym kompletnie ignoruja argumenty powtarzajac wciaz te same brednie ktore kopiuja jeden od drugiego. To jest sekta i kabaret w jednym.

      • Beneficjencie rządowego programu 4000+: mógłbyś łaskawie iść popisywać się swoim genetycznym niedojebaniem umysłowym gdzie indziej?

        • Dawaj dalej. Spozob w jaki sie wypowiadasz swiadczy o tobie i twojej sekcie korwinistyczno-nazzi-mikkistycznej.

          • Nie, Ja nie widzę u kolegi wyżej co by o nim źle świadczyło, natomiast widzę u Ciebie wyraźny deficyt IQ stary komuchu,

          • Nie, Ja nie widzę u kolegi wyżej nic co by o nim źle świadczyło, natomiast widzę u Ciebie wyraźny deficyt IQ stary komuchu.

          • Skad u ciebie przekonanie, ze mozesz nazywac mnie starym?
            Znowu chcesz udawac jasnowidza? :)
            Mowilem kabareciarze i sekciarze.

          • Może nie jesteś stary, ale bredzisz jak stary komuch.

          • Ależ ja jestem stary, tylko bylem ciekawy skad u ciebie przekonanie co do mojego wieku. Bo jesli chodzi o komuchow to poszukaj sobie w rodzinie :) Ja jestem z dziada pradziada pezpartyjny i bezzwiazkowy.
            Jak moi rodzice i jak moi dziadkowie. Obrazic mnie nie jestes w stanie wiec po co te INSYNUACJE. Wyznawcy korwinizmu-nazzi-mikkizmu niezbyt roznia sie od PO bandy poniewaz WIERZA, ze jesli kogos zwyzywaja to automatycznie oznacza to ze maja racje i nie przyjmuja do iwadomosci, ze to tak nie dziala :) A liczba mnoga, ktora sie czasem w stosunku do ciebie posluguje wynika z faktu, ze Twoje zachowania sa typowe dla calej waszej sekty. Techniki erystyczne ktore stosujecie sa rowniez typowe. Taka ciekawostka. Przyjmuje sie ze okolo 1% ludzi na swiecie dysponuje tzw sluchem absolutnym, i mniej wiecej tyle samo jest tak „glucha” muzycznie, ze nawet najlepszy nauczyciel nie jest w stanie nauczyc ich prostej piosenki. Po co ja to pisze? Bo tak mi sie skojarzylo z tymi 15% inteligentnych wyznawcow korwinizmu teorerycznego.

          • To nie są, żadne insynuacje. Doskonale wiem, że to Ty pisałeś komentarze pod różnymi nickami, jesteś tym gościem który myślał, że wiek dodaje IQ – stąd moje przekonanie, że nie jesteś już młody. Myślałem, że skoro się wypierasz, to może nie jesteś stary, tylko udawałeś starego poprzednim razem żeby sprawić wrażenie (w Twoim mniemaniu) mądrzejszego.

            Wiem również, że to Ty bronisz PiS-u i szczekasz pod różnymi nickami, dlatego nazwałem cię komuszą PiSdą jeżeli będziesz się tego wypierał to za chwilę wkleję link do artykułu z twoim komentarzem. Samo atakowanie endecji już Cię zdemaskowało. Endecja była opozycją dla towarzysza ziuka, więc jak widzisz, sam gubisz się w swoich kłamstwach.

            Znowu jakieś baśnie o wyznawcach „korwinizmu” – którego nawet nie potrafisz zdefiniować i tym samym robisz z siebie debila. Słowo „debil” nie jest obrazą, jeśli jest poparte dowodami, a w Twoim przypadku takie dowody są.

            „Wyznawcy korwinizmu-nazzi-mikkizmu niezbyt roznia sie od PO bandy poniewaz WIERZA, ze jesli kogos zwyzywaja to automatycznie oznacza to ze maja racje i nie przyjmuja do iwadomosci, ze to tak nie dziala”

            Rozumiem, że Ty wiesz co myślą ludzie… Czyli odjechałeś już daleko, nie wiem czy istnieją jakieś leki które mogłyby Ci pomóc – I Ty zarzucasz mi.że insynuuje? To już nawet nie są insynuacje tylko urojenia.

            Debilnie generalizujesz. Po pierwsze, nie istnieje żaden „korwinizm” – dowodem jest to, że sam nie potrafisz tego zdefiniować, ale dalej w uporze się kompromitujesz. Po drugie, skoro nie istnieje, to nie ma żadnych wyznawców tego „nie wiadomo dokładnie czego”

            Korwin nie jest moim guru, nikt nie jest moim guru – nikogo nie wyznaje, bo żeby kogoś wyznawać to trzeba w kogoś wierzyć, Ja po prostu z logicznego punktu widzenia wiem, że wszystko prywatne działa lepiej niż państwowe, prawdziwy monopol może stworzyć tylko państwo, a wymysły Marksa i Keynes to idiotyzm – i tyle. Jeżeli mam podobne poglądy jak bardzo wielu teoretyków wolnościowych i praktyków takich jak np. Augusto Pinochet to znaczy, że poglądy są moim guru? Poglądy nie mogą być czyimś guru, poglądy się ma i tyle, a z ludzi nie robi się bożków jak z Jarozbawa. Ja kieruję się konkretnymi zasadami więc jestem ideowcem i nie pokładam swoich nadziei w człowieku jak robią to PiSdy, bo człowiek w każdej chwili może zmienić poglądy, a poglądy i idee są i tyle.

            youtu.be/3xsmeReoSAY

            youtu.be/Lgu8yvqTvUs

            youtu.be/l9R_nym3FpQ

            Korwinizmu teoretycznego? Ja prd kompletny idiota. Ludzie o poglądach klasycznych liberalnych poglądach mają najwyższe IQ, czy chcesz tego czy nie, a według badania elektorat JKM wygrał. Korwin tylko tak gadał, że chce uzbierać 15 elektoratu – cokolwiek oznacza to 15 proc. bo może być to równie dobrze 5 proc. przy wyższej frekwencji wyborczej.

          • iq na starość raczej nie rośnie a Kurwin to głównie gimbaza a z posiadających prawo glosu studenci wyznający pewne wartości którymi później i tak podetrą sobie dupę zasilając głównie PIS
            sądze że równie marginalna partia Razem plasuje sie na podobnej wysokiej pozycji z racji aspołecznego i jednorazowego jak kondom „elitaryzmu”

          • Te brednie to sobie sam wymyśliłeś tępy PRL-owski Januszu. Prawda jest zupełnie inna.

            Fakty są takie, że to Kukiz wygrywa wśród młodych. Nie masz żadnych dowodów na to, że z klasycznego liberalizmu i libertarianizmu się wyrasta, więc to jest całkowicie idiotyczne stwierdzenie PRL-owskiego janusza. Nie masz również dowodów na to, że większość wyborców JKM zasila później PiS, poza tym raczej niemożliwe jest, żeby nagle u większości tych wyborców spadło tak drastycznie IQ, więc ta teza postawiona przez Ciebie jest oczywiście fałszywa.

        • nie chodzi o drastyczny spadek iq tylko o odpływ elektoratu do PIS bo każdy oszołom od zarodków tam najprędzej znajduje swoje miejsce, wspierając inne prawicowe pomysły jak nacjonalizacja, walka z niemoralnością i wolnoscia osobistą, polityka prorodzinna i historyczna, protekcjonizm itd
          wszystko oczywiście dla dobra NARODU

          prawdziwy libertarianizm nie jest prawicowy bo jego najbliższa rodzina to anarchizm i w watykańskiej Polsce gdzie sa miliony prawic zasadniczo on nie istnieje lub przybiera postać korwinowego kabaretu

          dla mnie PIS to najnormalniejsza polska prawica więc i tak was komplementuje

          • No to Ci już tępaku udowodniłem, że jest to niemożliwe ze względu na poziom IQ elektoratów obu elektoratów – Wolnościowcy według badania wygrywają, a elektorat PiS jest daleko w tyle. Na tezę którą przedstawiłeś nie ma żadnych dowodów, to są tylko Twoje urojenia.

            Right-Wing libertarians zawsze będą prawicowi.

            PiS ma gówno wspólnego z prawicą, dokładnie tak samo jak narodowo-socjalistyczny jakobiński ruch narodowy.

            Kiedyś wszystko inaczej się nazywało. Komuniści przywłaszczają sobie pojęcia (jak widać kradną nie tylko rzeczy namacalne), a potem zmieniają ich definicje, na takie które bardziej im odpowiadają, podam przykład – We wczesnym wieku XIX wolnościowcy siedzieli w parlamencie po lewej stronie i nazywali siebie „socjalistami” (socjalny-społeczny). Przez słowo „socjalista” rozumieli to, że problemy lepiej rozwiązuje społeczeństwo miedzy sobą, a nie państwo. Potem totalniacy zawłaszczyli sobie termin „socjalista” W USA słowo „socjalista” się nie przyjęło, więc zwolennicy państwa totalnego zaczęli nazywać siebie „liberałami” – znowuż zawłaszczając ten termin dla siebie. Dziś zwolennicy silnego państwa opiekuńczego – czyli totalnego, siedzą po lewej stronie, ale PiS nie, bo wyciera sobie mordę słowem „patriotyzm” – a ludzie z tej partii nie są przecież żadnymi wolnościowcami, tylko zwykłymi komunistami.

            Dlaczego teraz wolnościowcy są na prawicy… czy tylko z powodu zawłaszczenia pojęć przez totalniaków? Wydaję mi się, że jest tak dlatego, ponieważ wolnościowcy nie muszą już łamać prawa żeby walczyć z feudalizmem. Teraz sami muszą tego prawa bronić, przed totalniakami, którzy poprzez niszczenie praworządności próbują zniewolić ludzi.

            Wolność jest równoznaczna z praworządnością – nie inaczej, dlatego słowo „prawica” tym bardziej pasuje do wolnościowców.

            „Chcącemu nie dzieje się krzywda” – Wolnościowiec – Prawica
            „Oni wiedzą lepiej” – Mentalny niewolnik – Lewica

            Prawdziwy podział na prawicę i lewicę jest oparty na poglądach obyczajowych i ekonomicznych JEDNOCZEŚNIE i zaraz to udowodnię.

            „Chcącemu nie dzieje się krzywda” – Zasada prawa rzymskiego od wieków wpisana w cywilizację europejską, mająca szczególnie duże znaczenie w XIX i na początku XX wieku – czyli w okresie wyjątkowego rozkwitu cywilizacji europejskiej. Jest przeciwieństwem zasady „Oni wiedzą lepiej” – czyli marksistowskiej komunistycznej zasady która uchowała się do dziś. Wprowadzenie do konstytucji zasady „Chcącemu nie dzieje się krzywda” przywróci wolność człowiekowi, więc jest to moralnie uzasadnione, bo obecnie obowiązująca zasada odbiera człowieczeństwo – ludzie są traktowani jak bydło. Zasada ta automatycznie rozwiąże problem przymusowych ubezpieczeń, po jej wprowadzeniu państwo nie będzie mogło mówić wolnemu obywatelowi jak ma żyć – czyli np. nie będzie mogło: zakazywać picia alkoholu, palenia marihuany itd. nakazać zapinania pasów w samochodzie, zakładania kasku podczas jazdy na motocyklu czy podczas pracy, zakazać kupowania niektórych leków w aptece bez zgody właściciela niewolników (czyli państwa), ponieważ to jest wolny człowiek, to jest jego życie i tylko on wie co jest dla niego dobre, nikt więcej.

            „Dzieci należą do rodziców” – Każdy powie, że to jest jak najbardziej moralne, konserwatywne, odwołujące się do tradycji rodziny, ale w tej chwili w całej europie obowiązuje zasada „Wszystkie dzieci nasze są” – pedofilska komunistyczna zasada. Jeśli państwo może odebrać dzieci rodzicom – nieważne czy wysyła je pod przymusem do państwowej szkoły, przetrzymuje w państwowej służbie zdrowia, każe je POD PRZYMUSEM zaszczepić czy po prostu odbiera je rodzicom z innych przyczyn np. z powodu klapsów albo tego, że mieszkanie jest źle urządzone, to znaczy, że zasada „Dzieci należą do rodziców” obecnie nie obowiązuje. Po prostu dziś dzieci nie należą do rodziców, tylko do państwa.

            ‚Nienaruszalne prawo własności” – Czyli tylko właściciel ma prawo decydować o swojej własności, nikt inny. Jest to całkowicie anty-złodziejska zasada – a więc nie można kraść. Każdy wie, że podatki muszą istnieć, ale państwo nie ma prawa zabierać obywatelowi w podatkach więcej niż 10 proc. jego dochodów. Zresztą uważam, że 10 proc. to i tak zdecydowanie przesada, podatki powinny być jeszcze niższe. Państwo nie ma też prawa do redystrybucji czyimś mieniem kosztem jednej jednostki lub grupy na korzyść innej jednostki lub grupy. Po wprowadzeniu zasady „Nienaruszalnego prawa własności” znika całkowicie mrzonka o tzw. sprawiedliwości społecznej, od chwili wprowadzenia tej zasady istnieje tylko sprawiedliwość. Państwo nie ma też prawa ingerować w to co ktoś robi ze swoją własnością i na swojej własności. Oczywiście dopuszczalne jest prawo osiedlowe – czyli np. jeśli na jakimś osiedlu jest zakazana budowa fabryki która smrodzi, to nie można jej tam budować, ponieważ wedle umowy te zasady zostały już ustalone przez mieszkańców danego osiedla i jeśli ktoś kupi działkę na takim osiedlu to musi się liczyć z tymi zasadami. Jeśli ktoś chce budować fabrykę, to niech kupi taką działkę na której prawo osiedlowe ustalone przez mieszkańców nie będzie go w tej kwestii ograniczać. (W USA działa to bardzo dobrze).

            „Bandyta ma się bać” – Przypomina to nieco libertariańską zasadę nieagresji z tym że, do tego jest jeszcze dodana konieczność wprowadzenia kary śmierci za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem. Jednostka nie ma prawa do agresji na czyjeś życie, czyjąś wolność i własność. Jednostka która użyje przemocy w stosunku do innej jednostki która nie jest agresorem (nieważne czy narodzonej czy nienarodzonej), staje się agresorem i sama pozbawia się praw, ponieważ narusza czyjeś prawo do życia, czyjąś wolność i własność. Każdy ma prawo bronić swojego życia, wolności i własności pełną siła bez jej miarkowania (czyli nie istnieje coś takiego jak przekroczenie granicy obrony koniecznej). Zasada ta pokrywa się z zasadą „My home is my castle” (Mój dom jest moją twierdzą) dzięki której każdy jest panem we własnym domu i może bez żadnych ograniczeń bronić swojej własności. Obecnie w Polsce prawo chroni bandytów, za zabicie agresora w obronie własnej idzie się do więzienia, ponieważ w Polskim prawie jest zapis według którego można „przekroczyć granicę obrony koniecznej” a więc obecne prawo jest całkowicie niemoralne i anty-konserwatywne.

            „Każdy jest równy wobec prawa” – Tutaj będzie krótko. Nikt nie może być prawnie uprzywilejowany lub prawnie dyskryminowany, żadna jednostka, ani grupa ludzi, każdego obowiązuje takie samo prawo, nie ma tu żadnej dychotomii. Ta zasada oczywiście również nie obowiązuje np. rożne spółki mają przywileje, bo dostają zwolnienia z podatków.

            „Prawo nie może działać wstecz” – Tutaj chyba już wiadomo o co chodzi. W Polsce oczywiście prawo działa wstecz.

            „Umów należy dotrzymywać” – Są różne umowy między ludźmi – niekoniecznie związane z pracą i dobrowolną wymianą. Powinna być możliwość dyshonoru (Tak jak Korwin Boniego). Spory między ludźmi powinny być rozstrzygane również przez sądy honorowe.

            „Zasada domniemania niewinności” – To zasada według której każdy jest niewinny do póki nie udowodni się mu winy. W Polsce ta zasada nie obowiązuje np. policja może przymknąć każdego próbując udowodnić mu winę – co jest całkowicie niemoralne.

            „Organy ścigania nie mogą stosować prowokacji” – Czyli policja nie może prowokować do przestępstw, tylko po to żeby kogoś przymknąć.

            „Nie można stosować odpowiedzialności zbiorowej” – W Polsce oczywiście ta zasada jest powszechnie stosowana.

            „Wolny człowiek ma pełne prawo do posiadania broni” – Polska jest wyjątkowo rozbrojonym krajem.

            Taki jest obecnie podział, wykrystalizował się przez wieki.

            Monarchiści-reakcjoniści to ludzie prawi mający szczególny stosunek do prawa. (JKM jest Monarchistą). Wolnościowcy, Libertarianie też chcą poszanowania prawa – już to udowodniłem. Niektórzy socjaliści, podpięli się pod prawicę, ale nigdy tak naprawdę nie byli zaliczani do prawicy, bo walczyli z kapitalizmem.

            Nie bez powodu ludzie prawi są po prawicy i szanują prawo. Przywrócenie porządku prawnego który przywraca wolność człowiekowi jest dla wolnościowców bardzo ważne.

            Jednak mi chodzi o podział, niech rozmaici komuniści, naziści czy faszyści, nie podają się za prawice, bo na prawicy nie ma dla nich miejsca – to są totalniacy, więc są lewicą.

            Nigdy nie zaliczało się faszystów, ani socjalistów do prawicy, bo oni nie popierają kapitalizmu – wręcz nienawidzą takiego systemu. Od samego początku prawicą byli Monarchiści-Reakcjoniści szanujący prawo. Również wolnościowcy są prawicowi – po angielsku nazywa się ich Right-wing libertarians.

            Na przykład nacjozjebom (którzy bezczelnie podpinają się pod prawicę) tak bardzo przeszkadza „wolny rynek” i „klasyczny liberalizm”, sami bazują na ideologi rewolucyjnej, oświeceniowej, lewackiej i jakobińskiej jaką jest „nacjozjebizm”.

            Prawica to ludzie uważający się za prawych, szanujący prawo (czego absolutnie nie można powiedzieć o PiS-ie), dlatego siedzą w parlamencie po prawej stronie.

          • jesteś za tępy żeby pojąć że Kurwina popiera zmienna garstka ludzi a PIS grube miliony, to jest jak kłotnia czy bardziej zaludnione jest Monako czy Chiny, bez sensu porównania
            twój Kurwin robił koalicje z Jurkiem, Giertychem a narodowców u niego na listach jest jak psów wiec wsadz sobie w pizdę taką prawice

            przekonałeś mnie jedynie że odcinasz się od ludzi którzy wkurwiali mnie zawsze najbardziej, takze w czasach gdy sam czułem sie wolnosciowcem ale nigdy prawicowym bo każda w cywilizowanym świecie w najlepszym wypadku przypomina PiS
            ja nie potrafie zmuszac ludzi do jakichkolwiek zachowań w zakresie samoorganizacji wiec pierdole kleszą prawice i zboczoną lewice

          • Znowu snujesz urojenia, że ugrupowanie Korwina popiera zmienna garstka ludzi. Jeśli byłaby to ZMIENNA garstka ludzi, to znaczy Ci którzy przez te wszystkie lata zasilali PiS byliby większością elektoratu PiS i zdołaliby wpłynąć na ogólny poziom IQ elektoratu, tak jednak się nie dzieje, dlatego, że PiS popiera zupełnie inny elektorat o zdecydowanie niższym IQ niż elektorat Korwina.

            I sam widzisz, nic z tej koalicji z LPR-em nie wyszło, bo klasyczni liberałowie nie chcieli głosować na narodowców, a narodowcy nie chcieli głosować na klasycznych liberałów, bo to są zupełnie inne elektoraty – które jak widać w wyborach się nie dodają, bo ta koalicja dostała mniej głosów, niż samo UPR miało w sondażach. Sam JKM jest teraz raczej sceptycznie nastawiony do takich eksperymentalnych koalicji. JKM poparł nawet kiedyś Tuska licząc na to, że ten obniży podatki. W Siedlcach jest koalicja z platformą – i co z tego wszystkiego wynika? Zupełnie nic.

            Prawica nie może przypominać PiS, bo PiS nie jest partią prawicową, tylko lewicową, nawet SLD jak było u władzy to rządziło bardziej na prawo od PiS-u. Już sam brak poszanowania prawa przez tę partię wiele mówi.

            Tak naprawdę program ruchu narodowego i PiS-u, niewiele różni się od programu partii Razem, narodowcy chcą nakładać wysokie podatki na Markety – dokładnie tak samo jak partia Razem. Ci idioci naiwnie wierzą, że wielki biznes zapłaci 80 proc. podatek dochodowy. JKM sam opowiadał się za zniszczeniem ONR-u – i słusznie bo to organizacja socjalistyczna. A Jak było z umową o wolnym handlu z Kanadą CETA która znosiła cła? Narodowcy, Partia Razem i Kukizy na jednej manifie protestują przeciwko zniesieniu ceł.

          • haha, nie chce mi sie komentowac tylko smiac
            wszystko co piszesz bralbym 2 razy bardziej na powaznie jakbys skonczyl pierdolic o jakiejs prawicy ktora sobie ubzduraliscie bedac w skrajnej mniejszosci w skali calego swiata, nawet nie Polski

            i przedstawie ci przyklad, wy niby popieracie likwidacje podatku dochodowego ale dam sobie reke uciac ze jak pojawi sie pomysl konfiskaty majatku dla ludzi ktorzy nie beda potrafili dowiesc legalnosci zarobionych pieniedzy to komentatorzy beda kwiczec z zachwytu

            i jak wtedy hipotetycznie udowodnic ze nie jest sie wielbladem? przedstawic taczke kwitow, tuzin swiadkow i pol kancelarii prawnikow zatrudnic?
            korwinizm to irracjonalny zbior wszelkich skrajnosci w gruncie rzeczy podobny do komunizmu bo cechuje go niechec do ludzi sukcesu, zwlaszcza zydowskiego pochodzenia (trzeba byc zjebem by piata wode po kisielu nazywac zydami)

            a tak w ogole na chwile obecna nie macie zadnego progamu wyborczego poza antywolnorynkową walką z tanią i pozyteczna siłą robocza z importu

          • Znowu snujesz urojenia, że ugrupowanie Korwina popiera zmienna garstka ludzi. Jeśli byłaby to ZMIENNA garstka ludzi, to oznaczałoby, że Ci którzy przez te wszystkie lata zasilali PiS byliby większością elektoratu tej partii i zdołaliby wpłynąć na ogólny poziom IQ elektoratu, jednak fakty są inne, PiS popiera zupełnie inny elektorat o zdecydowanie niższym IQ niż elektorat Korwina.

            I sam widzisz,, że nic z tej koalicji z LPR-em nie wyszło, bo klasyczni liberałowie nie chcieli głosować na narodowców, a narodowcy nie chcieli głosować na klasycznych liberałów, bo to są zupełnie inne elektoraty – które jak widać w wyborach się nie dodają, bo ta koalicja dostała mniej głosów, niż samo UPR miało w sondażach. Sam JKM jest teraz raczej sceptycznie nastawiony do takich eksperymentalnych koalicji. JKM poparł nawet kiedyś Tuska licząc na to, że ten obniży podatki. W Siedlcach jest koalicja z platformą – i co z tego wszystkiego wynika? Zupełnie nic.

            Prawica nie może przypominać PiS, bo PiS nie jest partią prawicową, tylko lewicową, nawet SLD jak było u władzy to rządziło bardziej na prawo od PiS-u. Już sam brak poszanowania prawa przez tę partię wiele mówi.

            Tak naprawdę program ruchu narodowego i PiS-u, niewiele różni się od programu partii Razem, narodowcy chcą nakładać wysokie podatki na Markety – dokładnie tak samo jak partia Razem. Ci idioci naiwnie wierzą, że wielki biznes zapłaci 80 proc. podatek dochodowy. JKM sam opowiadał się za zniszczeniem ONR-u – i słusznie bo to organizacja socjalistyczna. A Jak było z umową o wolnym handlu z Kanadą CETA która znosiła cła? Narodowcy, Partia Razem i Kukizy na jednej manifie protestują przeciwko zniesieniu ceł.

          • No to nazwij mnie lewicowcem i socjalistą tak jak pierwotnie byli nazywani wolnościowcy we wczesnym wieku XIX, jeżeli tak bardzo przeszkadza ci słowo „prawica” Tylko, że w dzisiejszych czasach nie ma to najmniejszego sensu.

            Nic nie poradzę na użytkowników nczasu, ja na pewno nie cieszyłbym się z tego powodu, bo państwa nie powinno obchodzić skąd ludzie mają pieniądze.

            Nie ma czegoś takiego jak „korwinizm” Klasyczny liberalizm właśnie promuje ludzi sukcesu, ponieważ nie uznaje czegoś takiego jak sprawiedliwość społeczna.
            youtu.be/Z_2M490Al_o

            Ja osobiście nie mam nic do żydów, tak samo jak do żadnej innego narodu, ponieważ nie generalizuję i nie uznaję odpowiedzialności zbiorowej. Polityka rządzi się innymi prawami niż zwykłe relacje międzyludzkie. (przynajmniej tak powinno być) zwykli ludzie mogą zawierać ze sobą przyjaźnie, ale państwa nie, bo państwa mają tylko interesy. W polityce trzeba być zimnym sukinsynem – żadne osobiste sympatie, ani antypatie nie mają znaczenia.

            Ocenianie kogoś na podstawie genetyki jest już kompletnym idiotyzmem – to samo robił Adolf Hitler.

            niezwykle.com/genetyczna-mapa-europy-czyli-kim-naprawde-jestesmy/

            Nie wiem kto walczy z tanią siła roboczą, bo na pewno nie WOLNOŚĆ – nie sugeruj się artykułami na tym portalu. Problemem nie są ludzie którzy pracują, tylko ludzie którzy biorą zasiłki.

          • No to nazwij mnie lewicowcem i socjalistą tak jak pierwotnie byli nazywani wolnościowcy we wczesnym wieku XIX, jeżeli tak bardzo przeszkadza ci słowo „prawica” Tylko, że w dzisiejszych czasach nie ma to najmniejszego sensu.

            Nic nie poradzę na użytkowników nczasu, ja na pewno nie cieszyłbym się z tego powodu, bo państwa nie powinno obchodzić skąd ludzie mają pieniądze.

            Nie ma czegoś takiego jak „korwinizm” Klasyczny liberalizm właśnie promuje ludzi sukcesu, ponieważ nie uznaje czegoś takiego jak sprawiedliwość społeczna.
            youtu.be/Z_2M490Al_o

            Ja osobiście nie mam nic do żydów, tak samo jak do żadnego innego narodu, ponieważ nie generalizuję i nie uznaję odpowiedzialności zbiorowej. Polityka rządzi się innymi prawami niż zwykłe relacje międzyludzkie. (przynajmniej tak powinno być) zwykli ludzie mogą zawierać ze sobą przyjaźnie, ale państwa nie, bo państwa mają tylko interesy. W polityce trzeba być zimnym sukinsynem – żadne osobiste sympatie, ani antypatie nie mają znaczenia.

            Ocenianie kogoś na podstawie genetyki jest już kompletnym idiotyzmem – to samo robił Adolf Hitler.

            niezwykle.com/genetyczna-mapa-europy-czyli-kim-naprawde-jestesmy/

            Nie wiem kto walczy z tanią siła roboczą, bo na pewno nie WOLNOŚĆ – nie sugeruj się artykułami na tym portalu. Problemem nie są ludzie którzy pracują, tylko ludzie którzy biorą zasiłki.

      • To nie są, żadne insynuacje. Doskonale wiem, że to Ty pisałeś komentarze pod różnymi nickami, jesteś tym gościem który myślał, że wiek dodaje IQ – stąd moje przekonanie, że nie jesteś już młody. Myślałem, że skoro się wypierasz, to może nie jesteś stary, tylko udawałeś starego poprzednim razem żeby sprawić wrażenie (w Twoim mniemaniu) mądrzejszego.

        Wiem również, że to Ty bronisz PiS-u i szczekasz pod różnymi nickami, dlatego nazwałem cię komuszą PiSdą jeżeli będziesz się tego wypierał to za chwilę wkleję link do artykułu z twoim komentarzem. Samo atakowanie endecji już Cię zdemaskowało. Endecja była opozycją dla towarzysza ziuka, więc jak widzisz, sam gubisz się w swoich kłamstwach.

        Znowu jakieś baśnie o wyznawcach „korwinizmu” – którego nawet nie potrafisz zdefiniować i tym samym robisz z siebie debila. Słowo „debil” nie jest obrazą, jeśli jest poparte dowodami, a w Twoim przypadku takie dowody są.

        „Wyznawcy korwinizmu-nazzi-mikkizmu niezbyt roznia sie od PO bandy poniewaz WIERZA, ze jesli kogos zwyzywaja to automatycznie oznacza to ze maja racje i nie przyjmuja do iwadomosci, ze to tak nie dziala”

        Rozumiem, że Ty wiesz co myślą ludzie… Czyli odjechałeś już daleko, nie wiem czy istnieją jakieś leki które mogłyby Ci pomóc – I Ty zarzucasz mi.że insynuuje? To już nawet nie są insynuacje tylko urojenia.

        Debilnie generalizujesz. Po pierwsze, nie istnieje żaden „korwinizm” – dowodem jest to, że sam nie potrafisz tego zdefiniować, ale dalej w uporze się kompromitujesz. Po drugie, skoro nie istnieje, to nie ma żadnych wyznawców tego „nie wiadomo dokładnie czego”

        Korwin nie jest moim guru, nikt nie jest moim guru – nikogo nie wyznaje, bo żeby kogoś wyznawać to trzeba w kogoś wierzyć, Ja po prostu z logicznego punktu widzenia wiem, że wszystko prywatne działa lepiej niż państwowe, prawdziwy monopol może stworzyć tylko państwo, a wymysły Marksa i Keynes to idiotyzm. Jeżeli mam podobne poglądy do teoretyków wolnościowych i praktyków takich jak np. Augusto Pinochet to znaczy, że poglądy są moim guru? Poglądy nie mogą być czyimś guru, poglądy po prostu się ma, a z ludzi nie robi się bożków jak z Jarozbawa. Ja kieruję się konkretnymi zasadami więc jestem ideowcem i nie pokładam swoich nadziei w człowieku jak robią to PiSdy, bo człowiek w każdej chwili może zmienić poglądy, a idee i poglądy po postu są

        youtu.be/3xsmeReoSAY

        youtu.be/Lgu8yvqTvUs

        youtu.be/l9R_nym3FpQ

        Korwinizmu teoretycznego? Ja prd kompletny idiota. Ludzie o poglądach klasycznych liberalnych poglądach mają najwyższe IQ, czy chcesz tego czy nie, a według badania elektorat JKM wygrał. Korwin tylko tak gadał, że chce uzbierać 15 elektoratu – cokolwiek oznacza to 15 proc. bo może być to równie dobrze 5 proc. przy wyższej frekwencji wyborczej.

        • Samo dojście do władzy partii nie czyni jej skuteczną.
          Nadal nie potrafisz zdefiniować pojęć którymi się posługujesz czyli nie wiesz o czym piszesz – to już jest szczyt debilizmu.

          PiS i inne partie od komuchów nie trzymają się z daleka. Sami pierdolą o równości i sprawiedliwości społecznej, wprowadzają coraz więcej socjalizmu i mają w swoich szeregach działaczy z lewego skrzydła PZPR-u.

          PiSowcom to już do reszty odbija – komuniści byli/są zarówno w PiS jak i w otoczeniu PiS jak i dzięki PiS dostali się do władzy: Kryże, Jasiński, Karski, Aumiller, Kalata, Graczyk, Grabowski, Sowińska, Zaręba, Socha, Poliński, Łopiński, Siewierski, Kostrzewski, Bahr, Czabański, Podlewski, Wolski, Sulmicki, Kaczmarek, Cybulski, Chłopek, Molka, Piotrowicz, Łaniewska

          Także i komitet honorowy PiS nie jest wolny od ludzi aktywnych w poprzednim systemie: Pietrzak, Zelnik.

          Sam Jarosław Kaczyński nie był w PZPR tylko dlatego, że zostałby z niej natychmiast usunięty za bolszewickie odchylenie.

          Lista komunistów z PIS-u.
          1. Andrzej Kryże – Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
          2. Wojciech Jasiński – Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
          3. Karol Karski (PiS) – działacz władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
          4. Andrzej Aumiller – Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR.
          5. Anna Kalata – Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD, a dalej w Samoobronie.
          6. Zbigniew Graczyk – Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP – przez 20 lat należał do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
          7. Marek Grabowski – Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.
          8. Ewa Sowińska – Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.
          9. Krzysztof Zaręba – Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku w Samoobronie.
          10. Bogdan Socha – Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP – był do samego końca członkiem PZPR.
          11. Romuald Poliński – kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
          12. Maciej Łopiński – Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 – grudzień 1981 należał do PZPR
          13. Ryszard Siewierski – Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP – członek PZPR do końca (1990).
          14. Stanisław Kostrzewski – od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS – był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. 15. Henryk Biegalski – nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
          16. Jerzy Bahr – 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie. W latach 1976 – 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie. Do stanu wojennego był członkiem PZPR.
          17. Krzysztof Czabański – mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. – były dziennikarz m.in. ‚Sztandaru Młodych’ i ‚Zarzewia’. W latach 1967-1980 należał do PZPR.
          18. Stanisław Podlewski – mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa – należał do PZPR do końca jej istnienia.
          19. Marcin Wolski – 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR – od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
          20. Jan Sulmicki – kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego – były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym.
          21. Janusz Kaczmarek – szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS – Członek PZPR od 1986 r.
          22. Piotr Cybulski – poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
          23. Aleksander Chłopek – poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978. W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
          24. Halina Molka – posłanka na Sejm RP V kadencji. Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
          25. Stanisław Piotrowicz – W 1978 rozpoczął pracę w Prokuraturze Rejonowej w Dębicy, następnie w 1980 został przeniesiony do Prokuratury Wojewódzkiej w Krośnie, na początku lat 80. przeniesiony do Prokuratury Rejonowej w Krośnie. Od 1978 należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w Krośnie.
          26. Katarzyna Łaniewska- W czasie studiów należała do socjalistycznej organizacji młodzieżowej ZMP, donosiła na kolegów. Następnie należała do PZPR.

          • Człowieku lecz się, bo naprawdę jest z Tobą coraz gorzej, kolejny raz podszywasz się pode mnie i wklejasz mój komentarz.

  4. Komentujcie to jak chcecie, ale to istne źródło wiadomości: JKM coś tam napisze na Twiterze, a już news można zrobić! Dodać sensacyjny tytuł, ludzie klikną, przeczytają… Dziwić się tylko później, że taki poziom komentarzy. A jaki ma być? Do tego portalu chyba odpowiedni jest.

  5. Poziom chamstwa niektórych dyskutantów osiąga wyżyn absurdu, gdy brakuje argumentów zastępuje się je inwektywami. Widać, że komentatorami jest gównażeria spod przysłowiowej budki z piwem. Nie jestem fanem JKM, mimo, że często głosi nawet mądre myśli, to potrafi okrasić to totalnymi andronami na poziomie człowieka upośledzonego umysłowo. Przy tym pozuje na człowieka, który wszystkie rozumy pozjadał.
    Konkretny przykład: wypowiedź JKM w kwestii żywności GMO (cytuję z pamięci), jest za, „bo żołądek i tak rozłoży to na czynniki pierwsze” i organizm je bez szkody przyswoi. Tu proponuję mędrcowi spożyć cykutę albo garść wilczych jagód, o muchomorze sromotnikowym nie wspominając! Zresztą wszystkie grzyby są jadalne, niektóre niestety tylko raz!
    Drugi przykład: JKM głosił, że za Ludwika XVI panowała niesamowita wolność, jakiej dziś nie spotykamy? No cóż w odniesieniu do arystokracji zapewne jest to prawda, dzisiaj bogaczowi też wolno więcej, no bo kto bogatemu zabroni? Co do zwykłego ludu, liczącego z 99% sprawa już nie jest taka oczywista.
    Inna wpadka JKM dotycząca znajomości Pisma Świętego, oczywiście ateiści można wybaczyć. Jako przeciwnik pomocy instytucjonalnej bliźniemu zacytował „azaliż jestem strażnikiem brata mego?”, brzmiało jakoby zabawnie, gdyby to nie była odpowiedź Kaina na pytanie „Kainie, Kainie gdzie jest Abel brat twój?’, wypowiedź po zabójstwie Abla.
    Podaję tu jedynie nieliczne przykłady bzdur w wydaniu JKM, nie prowadzę bowiem spisu wszystkich idiotyzmów jakie „mistrz’ raczył wyartykułować w trakcie swoich zwidów!

  6. Warto też dodać, że JKM za PRLu był członkiem Związku Młodzieży Socjalistycznej a następnie Stronnictwa Demokratycznego takiej przybudówki PZPR dla „ynteligentów” i „badylarzy”

    • Samo dojście do władzy partii nie czyni jej skuteczną.
      Nadal nie potrafisz zdefiniować pojęć którymi się posługujesz czyli nie wiesz o czym piszesz – to już jest szczyt debilizmu.

      PiS i inne partie od komuchów nie trzymają się z daleka. Sami pierdolą o równości i sprawiedliwości społecznej, wprowadzają coraz więcej socjalizmu i mają w swoich szeregach działaczy z lewego skrzydła PZPR-u.

      PiSowcom to już do reszty odbija – komuniści byli/są zarówno w PiS jak i w otoczeniu PiS jak i dzięki PiS dostali się do władzy: Kryże, Jasiński, Karski, Aumiller, Kalata, Graczyk, Grabowski, Sowińska, Zaręba, Socha, Poliński, Łopiński, Siewierski, Kostrzewski, Bahr, Czabański, Podlewski, Wolski, Sulmicki, Kaczmarek, Cybulski, Chłopek, Molka, Piotrowicz, Łaniewska

      Także i komitet honorowy PiS nie jest wolny od ludzi aktywnych w poprzednim systemie: Pietrzak, Zelnik.

      Sam Jarosław Kaczyński nie był w PZPR tylko dlatego, że zostałby z niej natychmiast usunięty za bolszewickie odchylenie.

      Lista komunistów z PIS-u.
      1. Andrzej Kryże – Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
      2. Wojciech Jasiński – Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
      3. Karol Karski (PiS) – działacz władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
      4. Andrzej Aumiller – Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR.
      5. Anna Kalata – Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD, a dalej w Samoobronie.
      6. Zbigniew Graczyk – Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP – przez 20 lat należał do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
      7. Marek Grabowski – Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.
      8. Ewa Sowińska – Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.
      9. Krzysztof Zaręba – Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku w Samoobronie.
      10. Bogdan Socha – Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP – był do samego końca członkiem PZPR.
      11. Romuald Poliński – kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
      12. Maciej Łopiński – Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 – grudzień 1981 należał do PZPR
      13. Ryszard Siewierski – Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP – członek PZPR do końca (1990).
      14. Stanisław Kostrzewski – od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS – był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. 15. Henryk Biegalski – nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
      16. Jerzy Bahr – 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie. W latach 1976 – 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie. Do stanu wojennego był członkiem PZPR.
      17. Krzysztof Czabański – mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. – były dziennikarz m.in. ‚Sztandaru Młodych’ i ‚Zarzewia’. W latach 1967-1980 należał do PZPR.
      18. Stanisław Podlewski – mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa – należał do PZPR do końca jej istnienia.
      19. Marcin Wolski – 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR – od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
      20. Jan Sulmicki – kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego – były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym.
      21. Janusz Kaczmarek – szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS – Członek PZPR od 1986 r.
      22. Piotr Cybulski – poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
      23. Aleksander Chłopek – poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978. W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
      24. Halina Molka – posłanka na Sejm RP V kadencji. Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
      25. Stanisław Piotrowicz – W 1978 rozpoczął pracę w Prokuraturze Rejonowej w Dębicy, następnie w 1980 został przeniesiony do Prokuratury Wojewódzkiej w Krośnie, na początku lat 80. przeniesiony do Prokuratury Rejonowej w Krośnie. Od 1978 należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w Krośnie.
      26. Katarzyna Łaniewska- W czasie studiów należała do socjalistycznej organizacji młodzieżowej ZMP, donosiła na kolegów. Następnie należała do PZPR.

      • Nie podszywaj się pode mnie i nie wklejaj komentarzy, mi wystarczy jak pisałeś sam do siebie.

        Mówiłem, że typ pierdolnięty.

        Każdy już wie o Twoim niedojebaniu a Ty się ośmieszasz. Przeczytaj lepiej Sokratesa.

  7. Znowu Ozjasz opowiada jakieś brednie, z takim liderem daleko nie zajedziecie

  8. >> MANIFEST KAPITALISTYCZNY < O regułach i możliwościach Kapitalizmu Im więcej Kapitalizmu w naszym życiu, tym większa nasza wolność i dobrobyt Mniej Kapitalizmu to więcej ludzkiego cierpienia Czemu Kapitalizm jest takim sukcesem? Odpowiedź jest prosta: Wolność Umysł Uniwersalny i nieunikniony To są obietnice i możliwości Kapitalizmu. To jest wizja Kapitalizmu. To jest nasza wizja Twoje życie, twój wybór <
    Kapitalizm jest największym dobrodziejstwem ludzkości. Nadszedł czas, aby ludzie myślący, każdej narodowości, pojęli tę prawdę i w pełni przyjęli ten system, jako stan umysłu i praw jednostek.
    Panie i Panowie, obywatele wszystkich krajów, zjednoczmy się i wesprzyjmy kapitalizm i wolny rynek. Możemy wywalczyć świat najwspanialszych osiągnięć!
    Andrew Bernstein, profesor filozofii z kalifornijskiego Instytutu Ayn Rand

Comments are closed.