W „Big Brother” wrze! Widzowie oburzeni na TVN. Okazuje się, że Magda Wójcik nie jest taka, za jaką się podaje

Magda Wójcik. Foto: Instagram
Magda Wójcik. Foto: Instagram

Ludzie mają dość show TVN-u. Tym razem oburzenie wzbudził fakt, że popularna Magda Wójcik nie jest telewizyjnym debiutem, a zawodowcem! Twierdzą, że w ten sposób złamała regulamin programu. Dodatkowo internauci zarzucają, że 31-latka jest zwykłą manipulantką.

Jej popularność w „Big Brotherze” wzrasta poprzez romans pomiędzy Madzią z Olehem. Para ma za sobą romantyczną randkę, pocałunki i wspólną noc.

Wszytko pięknie i fajnie, ale jak się okazuje Magda ma być jak wyśledzili internauci weteranką reality show a nie debiutantką.

Okazuje się, że zanim Magda stała się uczestnikiem „Big Brothera” można było oglądać ją w show MTV.

Internauci wyśledzili, że 31-latka wystąpiła gościnnie w „Warsaw Shore”, gdzie wpadła na imprezę domowników. Informacja ta może negatywnie odbić się na wizerunku Madzi. Fani programu zarzucają jej wprost, że gra osobę, którą nie jest.

„Zadajesz się z wykolejeńcem. Wstydzi się pokazywać z Olehem, bo jest z innego środowiska, a z tym alkoholikiem się nie wstydzi jakoś?” – piszą oburzeni internauci na profilu instagramowym Magdy.

„Z kim ona się zadaje, z takim wykolejeńcem z Warsaw shore. A niby taka naiwna. Postarzała dzidzia piernik” – dodaje kolejna internautka.

Tutaj dowód na jej obecność w Warsaw Shore.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

And who needs men ? • • • #london #warsawshore

Post udostępniony przez MAGDA WOJCIK (@magda.wojcik.bb)

Źródło: Instagram/ Super Express

33 KOMENTARZE

  1. Nie wiem jak można nazywać dzidzią piernik osobę która ma 31 lat. Trzeba być nienormalnym.

  2. „Postarzała dzidzia piernik”???? WTF???? Napisała to chyba jakaś 15-latka, skoro 30-letnie osoby to już staruszki i bardzo jej współczuję, bo skoro tak twierdzi, to chyba nie wiele jej zostało, kilka lat i pora się zdekapitować na starość xD
    A zdjęcie z insta jest z odwiedzin znajomych z WS, ale jej kolegi i to nie w PL, więc może pora lepiej ogarniać info, bo ludzie są coraz bardziej kumaci i nie dadzą sobie wcisnąć tego shitu!

  3. Rany skoro 30 lat to starość to ja już chyba powinnam położyć się i umrzeć :). Ja tam życzę Madzi żeby ogarnęła się i zdecydowała o co jej chodzi w życiu i uczuciach. Nie cierpię wspomnianego wyżej WS, bo poziom tego reality jest żenujący ale skoro dziewczyna wybrała jednak program o wyższych lotach zarówno intelektualnych jak i moralnych to nie oceniałabym jej tak surowo.

  4. 31 letnia kobieta, niedojrzała, zachowanie 14 latki,,,, biega po programach, a praca zawodowa ?

    • A czy tego portalu nczas nie prowadzi ktoś z TVN? Bo czytam komentarze, potem artykuł i tej żałosnej TV(n) współczujęale komentującym tymbardziej ;)

    • Na utrzymaniu rodzicow,uzalezniona of nich,duze dziecko,nie w glowie jej praca,manipuluje olehem,mam wrazenie ze to wszystko po to by wygrac program taka przyjela strategie nie winnej dzuewczynki …..a pewnie to wyrachowana dziewczyna…..

      • Co Ty za ferment siejesz? Ona pracuje w Londynie w butiku, nie jest na utrzymaniu rodziców. Jest mega pozytywna i tolerancyjna. A do Warshaw Shore przyjechała do kolegi i zachowywała sie NORMANIE, rozmawiała i tańczyła, zupełnie na poziomie. Oczywiście problem do niej, bo jest inna, inaczej sie ubiera, ma lajtowe podejście do zycia, Polacy lubia tylko biało szare, 31 lat- kuchta, dwoje dzieci, niewyróżniająca sie z tłumu, najniższa krajowa – inne przypadki to jakieś dziwadła, a ludzie w świecie żyją juz trochę inaczej

          • Też się zgadzam… to ten co ma 50 lat powinien już sobie pogrzeb wykupić z miejscem na cmentarzu i oglądać w promocji super trumny. Oj młodzi też będziecie mieć tyle lat to będziecie inaczej myśleć…

    • Dziwne to jest normalne zachowanie tak twierdzisz Aga z jęzorami zdjęcie… a co dalej było nie chcę nawet tego wiedzieć…. Magda Wójcik to w całości żenada ……

  5. Ona nie wystąpiła tam jako członek ekipy a prxyszla ns imprezę i już jest ze taka medialna osoba tragedia.. Podstarzała też nie jest co to jest 31 lat..

  6. Wszyscy maja cos wespolnego z tv.lukasz,weganie…jedna wielka ustawka.ogladam bo nie raz jest smiesznie.aby magda zajac mij tam nie pasuje!!no i szkoda tego oleha bo madzia ma pustki w glowie a on sie chyba nakrecil na nią.a igor wymiata!

  7. Naprawdę, dopiero teraz to widzicie? Ten program od samego początku to jedna wielka szmira. Wstyd mi za tych co się spuszczają na tym kałem. Nie wiem jakie były kryteria przyjmowania do programu ale jednym na pewno było IQ poniżej 40.

  8. No i co takiego, ze ma kolegę z Warshaw Shore? Obejrzałam specjalnie odcinek a raczej moment do którego była na imprezie, nie zrobiła nic złego. Poza tym dlaczego tak was boli jej inność? Czy to ze jest bezkonfliktowa, trochę naiwna, szczera, tolerancyjna, dziecinna, ubiera sie po swojemu – to czyni ja kims złym? Dlaczego u nas w kraju tak cieżko zaakceptować, ze ktos nie jest i nie bedzie taki sam jak reszta.Czy my kiedys pójdziemy na przód ? Świat zacznie być kolorowy, zamiast czarno bialy? Chyba cieżko, skoro młodzi ludzie juz maja zaszczepione być rasistami, homofobami, śmiać sie nawet z innych imion, innego wyglądu, a szkoda pisać

  9. A i jeszcze jedno. Moze niech media zaczną trąbić o Magdzie Zając, która molestowała nieświadomego Igora? Gdyby sytuacja była odwrotna, on jej by to zrobił to mówilibyśmy o gwałcie w BB

    • Brawo Aga nie potrzebna jest ta nagonka na Magdzie. Jedna pozwana fota i już hejt. Myślę że to nie internałci a sama produkcja BB to wyciągnęła aby trochę namieszać.

    • Może internauci bardziej zawiedli się na graniu słodkiej cichej grzecznej Madzi niż to co zrobiła Magda Z i tyle

  10. Brawo Aga nie potrzebna jest ta nagonka na Magdzie. Jedna pozwana fota i już hejt. Myślę że to nie internałci a sama produkcja BB to wyciągnęła aby trochę namieszać.

  11. Dziewczyna marnej urody i do tego zero inteligencji. Przecież jej zasób słów to pięć – sześć wyrazów którymi operuje do opisania wszystkiego. Co i jak powie można łatwo przewidzieć bo z pewnością użyje tylko kilku słów, które zna. Główne zajęcie to bywanie w angielskich barach i klubach.

    • no tak i dlatego jest magistrem, czasem trzeba pomyśleć, a może zachowuje się tak jak pozwla poziom innych uczestników jak i programu.

  12. Cały ten program to dno a nawet powiem szambo i całe szczęście że go nie oglądam.

  13. Kobieta która ma 30 lat a nie wie co to jest prodziz to jakie ona przeszła eliminacje,chyba tylko o kosmetykach ale wątpię czy wie jakiej firmy używa kosmetyki bo dla reklamy ma je za darmo

Comments are closed.